24 December 2014

奢華杜拜

第 729, 730 次飛行

係香港以外, 我覺得杜拜係一個幾乎聚集哂所有名牌既地方....

上次去完"帆船酒店", 今次就揀左英國著名品牌去朝聖.........










 
就係Fortnum & Mason..........
 
可能有人會覺得奇怪, 點解唔等到飛到英國既時候先去....
 
但....我係好怕...好怕做英國既航班 (雖然我好喜歡英國, 但只限去旅遊...)

 
都係唔好越扯越遠...........杜拜既Fortnum & Mason 係英國以外開既第一間海外分店, 上次黎杜拜既時候已經有興趣去試, 估唔到咁快就有呢個機會....




 
今次我揀左Afternoon tea set 來試............雖然價錢唔平, 但我認為其質素及服務已經值回票價....





 
 


5 comments:

  1. 杜拜 F&M 貴D 定London 貴D
    另外如果D JAM 食唔晒, 係唔係可以成樽拎走? 哈哈, 個問題好似好白痴,但真係想知

    ReplyDelete
    Replies
    1. 仲有我想知點解London 機唔好做? 但我又見你成日做NewYork機,大家都係長途機,THX

      Delete
    2. 我未去過London 個陣, 所以我唔知邊間貴d, 不過FYI, 我個日去dubai 個間食, AED 275, 大慨600 hkd 一位, 我亦唔知d jam 食唔哂可唔可以拎走, 不過我成日都覺得拎走好似好肉酸咁 :p
      btw, 所有野係可以refill 既, 所以我覺得價錢可以接受....個日我都encore 左碟三文治...

      Delete
    3. 我鍾意london 呢個地方, 但我好憎london 既security, 好似驗屍咁,而家crew 同客過security 有少少唔同, 好麻煩....
      另外, 我每次做親london 機都成日碰著黑, 一係客有問題, 一係我跟個位阿姐有問題, 最後一次做, 兩邊都有問題, 雖然都隔左一段時間, 但記憶已經太深刻, 唔敢再做啦....不過如果避唔到, 我都會做....

      Delete
  2. Afternoon tea set, 好精緻呀 ! 有點唔捨得食的感覺 !
    荼具又靚, 尤其是個茶隔.....好有氣派呀 !

    ReplyDelete