31 August 2011

神奇的樂高

2011.08.29

小時候, 我很喜歡玩lego....覺得可以用自己的想像力砌出不同的東西, 很有趣....

而聽說, 小朋友多玩lego 是好事, 可鍛鍊小朋友的邏輯, 靈活思考方面...等等...

今次我逗留在紐約的時間太多了....(結尾會講), 所以去到5th Avenue 的 Lego shop逛逛....














 
可惜我家不大, 否則我應該會瘋狂地買........
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
這班機我永遠都不會忘記...

原本我是被編去悉尼, 然後就放大假, 在悉尼的航班上, 原本是跟一位朋友一齊飛的...

可惜為了賺多幾個錢, 在知道原來是與朋友一起飛前, 我已經將其換了去紐約...(可惜1)

後來更加不知道原來我這樣一調, 改變了日後很多事情....

唉...命運啊!!!!!!!!

於是我就去了紐約....

怎料我一到達紐約, 就收到颱風即將來到紐約的消息, 原本的5 日pattern, 變成7 日!

對...因為要停留多兩天, 所以這次我多了一筆意外之財....不過那刻感覺又不是太開心....

而我原本飛完這班機之後放大假的旅程亦因為遲回港的關係而要取消....因為不是天天都有航班到我原本想去的地方, 灰..................... (可惜2)

颱風來到的兩天, 所有交通中斷, 所有店舖關門....結果困在房內足足兩天....而逛Lego shop的時候, 已經是我離開紐約的前一天, 為免自己發臭, 點都要出外走走, 吸一下新鮮空氣........

而我最後大假的原定旅程怎樣辦? 下篇遊記再講............

老實講, 至今我依然覺得可惜1 & 2 很可惜........
 
 

2 comments:

  1. Welcome back. 好耐無睇到你Post嘢喇。

    新嘅一年,開心嘅事要時常記起,唔開心同遺憾嘅事要Let it go, let it go。=P

    Btw,好耐之前睇翻你嘅一啲舊Posts,關於你受訓成為"紅姐"嗰幾篇,睇完之後我學到一啲教學同處理員工表現嘅方法。

    希望喺不久嘅將來見到你寫關於升SP嘅訓練。

    加油!

    ReplyDelete
  2. 人生每天都像玩大細, 買大開細是難免的. 只求無限次後可以打和. 50/50 啦. 冬季最好不要去東北美.

    ReplyDelete