25 October 2009

第 439 次飛行

2009.10.21 to 25
第 439 次飛行

與bombay 機相比....前往紐約既航班真係易做好多....
杯麵戰一定少不了, 但今次本人被編了第一組去休息, 當我起身既時候, 幾乎全機既乘客已經食哂杯麵啦....真係辛苦了當值中既同事....
當中有位華裔乘客食量非常犀利, 食左3 個杯麵, 兩餐正餐都分別食左兩個麵包....他甚至連坐係佢隔離既女朋友/老婆既餐都食埋....
整班機沒有什麼特別事發生....只係本班機既老總十分十分十分之勤力....而佢既勤力係好, 但佢既勤力有時不知不覺為其他同事帶黎壓力.......後來孤菇與一位日籍同學傾開這位老總, 她好奇地問我...
"so how long is the rest period that she assign for you guys?"
我答: " 4 hours..."
日籍同學回應: "oh...when I operated to new york last time, we have 6 hours rest each!!!"
我....
冇辦法啦, 老總堅持係service 完左後, 先去派survey form 同埋逐一同專貴既會員say 個hi, 做哂所有野後先去 assign 個rest period 麻...
不過當我知道rest period有幾耐那一刻我又冇諗過佢俾4 個鐘既 rest period 算少, 我反而係擔心自己訓唔著多d....
唯一不幸的是....有位同事因病而不能與我地一齊回香港....
 
係呢度, 我祝佢早日康復...

完成紐約機後, 黎緊半個月孤菇將要打好幾場硬仗....
我不斷同自己講..."要加油..."

No comments:

Post a Comment