13 October 2009

執石仔故事

2009.10.13

從大氣電波中, 我聽到這個故事....(大慨是這樣)
有天, 男人係沙灘散步....忽然有隻精靈出現左.....對男人說: "你去執一塊石頭俾我, 我會將那塊石頭變成一粒鑽石....但有兩個條件: (1) 你只可以執一塊石頭,  (2) 你只可以向前走....."
男人聽完後, 心諗:" 等我執塊好大既石頭先...發達囉...."
然後男人就好開心咁沿住沙灘向前走....
走左一陣, 佢就見到第一塊石頭, 呢塊石頭同男人既頭一樣大, 但男人心諗: "可能一陣行前d 會搵到更大既石頭..." 所以佢就冇執起呢塊石頭, 繼續前行....
再走左一陣, 男人見到另一塊石頭, 今次呢塊石頭冇頭先見到個塊咁大, 但都有一個拳頭咁大...., 男人心諗: "呢塊石頭比頭先個塊細, 梗係唔要啦...." 所以佢再一次冇執起石頭, 繼續前行....
走了很久, 男人又見到有一塊石頭, 今次呢塊石頭只有手指頭咁大....男人心諗: "呢塊石頭仲細過頭先我見到既兩塊....我要再向前行去搵塊大d..."
這個時候....男人發現自己已經走到沙灘既盡頭.........
最後, 男人十分後悔點解當初唔執起第一塊石頭............現在他一無所有.....
人很多時都對自己現況不滿....又或者以為自己係未來的日子裡一定會找到更好的東西....但當到了人生的盡頭時, 才發覺自己已經錯過了最好的......

No comments:

Post a Comment