18 October 2009

Incredible Indian~~!

2009.10.15 to 18
第 438 次飛行

standby 後休息了幾天, 就出發去bombay....
這班機辛苦就係辛苦在四方八面既印度人係同一個時間內同你order 呢樣個樣....
他們舉起手指公不斷搖擺說: "water, water!!!"
"cooler red wine"
"whisky with water", "whisky with soda" whisky with coke", "more ice",  "no ice", "more whisky", "vodka with orange", " vodka with sprite"
"playing cards!!!!", " peanuts" (有些印度人一人要食十包), "earplugs" (佢地要用既原因係起飛降落時戴左earplugs 就唔會耳仔痛...) "panadol" (印度人大部分一坐飛機就頭痛...)


而今次我覺得最經典既 order 就係 "coffee with SALT".....
印度人飲量非常勁....就好似我做meal service 時, 我serve 完 A, B 兩位客人, 就去serve C,D 兩位客人, 但我都未serve 完 C,D兩位客人, A,B 兩位客人已經飲哂d 飲料...結果有時我同個foodcart 完全停滯不前.....
不過以上呢d 已經只係小兒科....
我覺得佢地有咁多request唔算係煩, 最煩就係佢地每要一樣東西, 都會每分鐘問你, 提你, 又或者佢唔止同你一個講...係不同時間同幾位同事講.....之後可能等左只係5 分鐘, 就會同我地投訴佢地已經等左半個鐘頭....
另外, 很多時, 佢地order 左 special meal (例如素食餐)...派到俾佢地既時候, 佢地會忽然話你知佢要食雞飯.....而今次我俾一位客人complain 就係因為呢個問題啦....
個客同我講佢而家唔要素食餐啦...要食雞飯....咁我話我要check 下先, 叫對方俾少少時間我....因為未必夠雞飯 (如果個個客order左素食都話要轉雞飯就麻煩啦....同埋當時除左呢位客外, 仲有幾位都係order 左素食餐但又要轉雞飯..), 仲有既係, 我當然要返galley 問問阿姐, 等阿姐決定吧....
過左一陣, 阿姐決定俾個客轉食雞飯, 咁我就拎個雞飯俾個客, 我已經很有禮貌同佢講, 今日好好彩, 我地有多雞飯, 所以可以幫到你將個素食餐轉做雞飯....然後我走左, 派埋d 雞飯俾幾位又係order 左素食餐但又要轉食雞飯既客人....
就係做做下 meal service 時...呢位有得食雞飯既印度人要投訴....佢唔止要投訴我一個人, 仲要投訴埋economy class 另外兩位同事...其中一樣個客要投訴既係, 有人(個客又冇話那個係我, 但因為係我派餐俾佢, 所以我估佢講緊既係我) 俾個雞飯時同佢講: " 下次食雞飯就唔好事前order 素食餐"....我心諗, 我幾時同佢咁講過?! 另外, 佢仲投訴要d whisky等左好耐都冇 ...等等 (不過呢樣應該唔關我事)....總之佢地多野要投訴....

真係唔明, 點解印度人咁喜歡無中生有呢? (呢次都唔係第一次, 只係今次我中左招...) 枉我仲咁好人同佢問下有冇得換雞飯....
幸好既係...阿姐是一位好明白事理既人....
anyway...雖然班機係好辛苦, 但其實只係某幾位客人永遠都唔滿意我地既 service, 其他大部分客人都很好...起碼客人落機既時候, 都會對我說 : "the service  is very good"
今次呢班機只係熱身....黎緊仲有多班印度機等緊我........

No comments:

Post a Comment