26 April 2015

我是媽媽 (上)

第 749 次飛行

最近一次飛行, 上司對我說, 我的職責就像一位媽媽, 一個家不可以沒有媽媽, 但可以沒有囝囡...

對於上司的言論, 我只能同意一半, 始終我覺得一個家, 應該要有囝囝囡囡, 沒有囝囝囡囡, 何來會有人叫你做爸爸/媽媽?

身為"媽媽"的我, 除了要做好自己的工作外, 還要照顧/保護囝囝囡囡, 兼且有時要說教....

因為上司的言論, 令我記起最近兩件事...


機上有位媽媽+媽媽的妹妹+幾歲大的仔仔+幾個月大的BB....

一路上, 媽媽對我們的態度不算得好, 要什麼就要求"一叫就要到", 遺憾的是, 機上不只是得她們4 位乘客, 而是滿載.....不過我們一而再再而三滿足她的需要, 忍受她的脾氣......

期間, 飛機遇上氣流, 安全帶的燈號亮起, 後來氣流越來越嚴重, 連我們都無法工作, 要坐下.....

嚴重的氣流都持續了一陣子, 忽然媽媽因為仔仔要小便要帶著他去洗手間, 囡囡一而再再而三叫她要留在自己的座位, 不久, 媽媽顯得很激動, 破口大罵囡囡, 說她神經病云云(下刪幾十字)...我在遠處見到一切, 然後示意囡囡由得媽媽帶著仔仔去洗手間....

媽媽從洗手間出來後, 我走到她面前, 對她說了一番話, 內容大慨是....其實我十分明白你照顧兩位小朋友好辛苦, 亦知道小朋友要忍大小二便是一件很困難的事, 但你亦要明白, 我的囡囡沒...有...做...錯, 她只是履行自己的職責, 亦是為了你的安全, (你堅持要去洗手間我也阻不了你), 就算你不高興, 你都不可以向囡囡使用粗言穢語, 我們都是正常人, 請不要再指住我們說神經病, 請不要再罵我們, 請尊重她, 請尊重我們機艙服務員....

然後媽媽對我說了"對不起"........

可能大家會覺得我小題大做...亦可能會這樣想:"車...家陣人有三急你唔俾我去洗手間你係唔係人黎架我鬧你係應該啦你都冇腦既叫人點忍者?", 但我可以對你說, 當你見過有人因為氣流而飛了上天花板而你又救不了, 你就會明白為何我們時時都苦口婆心勸大家留在座位上...

事後媽媽對我們的態度亦180 度轉變, 與之前簡直判若兩人, 囡囡亦連聲向我道謝....

雖然其他同事說我應該給她一個口頭警告, 不過念在她是因為仔仔的"需要"而失去控制, 所以我認為應該酌情處理吧, 況且我的出發點不是要教訓她. 只是希望她明白我們的用意....

做"媽媽"的我, 既然自己的仔女都沒有做錯, 為何要受人欺負? 說到底, 我也只是維護我們僅有的尊嚴....

不過過了一會, 幾歲大的仔仔要大大, 難道氣流會特別令小朋友有便意?
-___________________-

(續)



4 comments:

  1. 睇都你上司叫你要做"媽媽",我第一感覺,佢好似將責任比哂你一樣,要為囝囡頂野!對佢無好感!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 其實我上司咁講係源於個次我主要係負責廚房工作,cabin 主要係囡囡同埋我上司負責,但service期間,囡囡做錯/漏野,上司面都快黑, 咁當時我見廚房既工作差唔多攪掂,咁米幫囡囡「執屎」,後來俾上司發現係我離開廚房幫囡囡「執屎」,就話我應該叫囡囡自己「執返」先啱,話我應該留係廚房主持大局,之後佢就同大家講我係媽媽啦,無左我唔得。
      你話佢將責任推哂俾我又唔係既,不過佢會Expect你(包括囝囝囡囡)可以自己解決哂d問題,就算解決唔到都應該試下先,可能係度做得耐,我覺得人之常情,我諗無論係咩職場既上司都唔希望下屬一有咩事就搵佢攪掂。

      Delete
    2. 很欣賞你主動walk extra miles to help out junior staffs... 俾上司話你好出去幫手好似有少少對你唔公平。

      出去又死,唔出去又死,同"老豆同個仔騎驢仔"嘅故事差唔多...

      Delete
  2. 教壞晒啲細嘅. 嘻嘻. 可能是對的. 人是要經歷過才長智的

    ReplyDelete