27 April 2015

我是媽媽 (下)

第 749 次飛行

身為"媽媽"的我, 除了要做好自己的工作外, 還要照顧/保護囝囝囡囡, 兼且有時要說教....

這次講"說教"...

派完餐後一小時左右, 囝囝囡囡亦走了一轉water service...我們三人打算坐一陣子休息一下的時候....

有位操國語的男乘客走了入廚房, 一直罵我們三人...內容大慨是: 我等了杯麵超過一小時, 弄一個杯麵很難嗎? 你們現在那麼空閒, 還打算坐下來休息, 這是什麼服務?


他在罵的期間, 我指示囡囡先立即弄一個杯麵給他, 再看看下一步....

不過男乘客罵了一輪後, 說不要杯麵了...之後就回到座位........

被罵的時候, 我滿腦子問號, 因為他從來沒有問過我要杯麵, 於是我就問當值中的囝囝囡囡...

囝囝說那位男乘客在他剛剛走那轉water service問過要杯麵, 與我們被罵之間的時間只有5-10 分鐘, 並不是乘客所說的"等了超過一小時"...然後囡囡亦附和, 同意囝囝所說....

聽罷, 我依然滿腦子問號, 以我的經驗, 乘客很少會因為單單沒有一個杯麵而怒罵我們, 於是我再問囝囝之前派餐的時候乘客有沒有用餐, 這一問, 令我知道真相..........

原來囝囝派餐派到男乘客時, 已經沒有男乘客想要的飯, 結果他只能吃意粉, 但男乘客吃不慣意粉, 於是不吃意粉, 要求囝囝弄一個杯麵給他, 而囝囝告訴他要杯麵的話要等一小時....之後到囝囝收餐的時候, 男乘客再次提他要一個杯麵, 但囝囝就回答再等等....我們收餐後, 還在廚房用餐閒談了一小時左右, 之後走了轉water service, 囝囝走過男乘客身旁的時候, 男乘客再次提他要一個杯麵, 但直到我們坐下來休息, 囝囝都沒有給他一個杯麵, 結果我們被怒罵 (完)

(即是男乘客等一個杯麵已經等了個幾兩小時, 並不是只得5-10 分鐘, 換著是我都有怒火...)

問心, 我覺得囝囝有心隱瞞, 而隱瞞事實已經變成新一代的通病, 我亦不是第一次遇見這個情況, 如果我不是不斷問他問題, 我相信我不會知道真相...

老實說, 錯一定是我們....我除了要去安撫男乘客外, 還要向囝囝說教. 我十分討厭說教, 鬧他又無補於事, 但又要令他明白乘客其實不是因為單單沒有一個杯麵而不開心, 結果要苦口婆心將整件事向他分折一次, 要令他知道是自己的態度出了問題, 然後又要安慰他不要因為這些小事而不開心, 將來還有更加更難解決的問題....

說教完後, 我半發瘋加半打趣說:"你地仲有冇應承左其他乘客既order但仲未俾呀? 快d 俾埋啦, 我唔想一陣無啦啦又有客入黎鬧我呀!"

結果是..........................竟然還有...................T________________T
(我已經不想再問那些order 是多久之前發生的...)
(如果他真的是我的囝囝, 我已經一早送他一道"籐條炆豬肉")

這個"媽媽"真難做....

p.s 男乘客最後都有吃杯麵, 不過已經是再過多幾小時之後, 始終他怎樣鬥氣, 也鬥不過自己的胃..........

5 comments:

  1. "做人"父母"甚艱難。"

    我有15個"囝囝""囡囡",大部份年紀大過我好多,甚至生得我出(如果18歲就結婚生仔)。

    很喜歡你寫關於喺Cabin入面嘅事,特別係點樣照顧一班"囝囝""囡囡"。

    我相信佢哋個個都會wholeheatedly咁同你講"thank you for the flight"。

    加油!

    ReplyDelete
  2. P.S.:關於"隱瞞問題","老鬼"一樣會。

    我嘅經驗係,如果俾佢哋知道我寧願佢哋對我坦白然後一齊搞翻掂rather than等爆鑊先至出聲,佢哋通常會坦白一啲。不過對上司信任要時間建立,喺你哋嘅Scenario要短時間又難一啲。

    Anyway,加油!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我相信大部分對自己做錯事既本能反應都係冚得就冚,因為怕俾人鬧,又或者怕麻煩,但之後為左冚一個過錯要用另一樣野冚,冚冚下越冚越多,然後唔知點收科。
      我成日係簡報會都會同囝囝囡囡講,有咩事講出黎大家一齊解決,希望咁樣會令佢地放心,爭取到佢地對我既信任,好多時問題不大,今次個位主角囝囝其實唔係under 我,佢係跟另一位,只係同我同一組當值。

      Delete
    2. Thanks for your reply.

      "Management is an art."

      你寫嘅人事管理問題,都會stimulate我去諗如果我面對差唔多嘅情況時點處理。

      加油!=)

      P.S. 寫在Office

      Delete
  3. 唉.....好多人都會用冚得就冚的心態去處理過失.....!
    無奈

    ReplyDelete