26 July 2015

瑞士(下) - Mt Rigi & Luzern

第 762 次飛行

其中一個原因點解我咁鍾意瑞士呢個地方, 係呢度既旅遊配套做得非常之好, 另外, 當地人非常友善(至少我暫時遇到既當地人都係)...

第二日, 原定係上少女峄(雖然上年我已經去過, 但由於天氣非常唔好, 山脈就見唔到, 只係見到霧...T.T, 所以幾貴都想去多次...), 但唔好彩, 我地之前見到少女峄既天氣唔好, 好大機會又係上到去乜都睇唔到, 所以我地決定轉去蘇黎世附近既Mt Rigi...


一開始我講過呢度既旅遊配套好好, 我地去左車站既information centre, 講出我地想去既地方, 車站職員立即印出車票, 車票上列明轉車既地點以及時間, 可謂一張車票走天涯...另外車票還包了一張CHF 10 既用餐coupon, 可以係目的地既餐廳當作現金使用....
 
首先我地先坐火車由Zurich 到Arth-Goldau, 然後再步行去到登山電車站坐下面呢架藍色既登山電山上山....
 
 
沿路既景色只會令你部相機內既memory 越來越少, 但當你睇返d 相時, 你會發覺張張相都係山, 山同埋山.... :p


由Zurich 到山頂, 差不多用左兩個鐘...溫度只由山下既差不多30 度, 下跌到山上既10 幾度....







 
回程, 我地唔係沿上山既路線離開, 而係根據車票上既指示, 先坐另一架登山電車到Rigi Kultbad, 然後再乘坐纜車去Vitznau...

 
係Vitznau 等左45 分鐘左右, 就坐船去Luzern (琉森)....

 
不得不說, 上年黎過琉森, 我覺得幾靚, 亦有不少景點, 另外周圍都聽到好多國語, 名牌店既門口e.g Rolex,亦有一條長長既人龍, 中國人民既消費力真係強...


  
不過實在太多遊客, 大家都好似來去匆匆咁, 同悠閒既天鵝有d 格格不入....

 
黎到琉森, 10 個有10 個遊客必睇既獅子紀念碑...係瑞士係1792 年成為中立國減少派兵前, 有786 位瑞士傭兵為左法國革命係巴黎保護當時既路易16 世以及王妃而全數身亡, 為左表揚佢地, 於是就樹立這座獅子紀念碑.........

 
另外值得一睇就係呢座Hofkirche 教堂, 今次黎到既時候, 啱啱係彌撒既時候...另外, 教堂外既樓梯, 係好好既乘涼地方........


 
仲有一個必睇位就係下圖既Kapellbrucke 橋, 佢係琉森既象徵, 冇係呢條橋前面影過相都唔算黎過琉森........呢條橋係1993 年曾經被焚毀一大半, 到第二年再重建....


 
呢座八角形塔係水道塔, 有一段時間被當成城牆, 亦曾經當作監獄使用...


比起琉森, 我更喜歡曾經去過既首都Bern...

No comments:

Post a Comment