24 August 2015

一個人的下午茶 - Atlantis the Palm

第 763 - 767 次飛行

今次好難得又有機會黎到杜拜, 所以係起行前幾星期, 已經揀好今次想去既地方...

杜拜近幾年開始有Metro, 方便一班遊客以及係呢度打工既人...


 而我最喜歡就係列車設有只供婦女以及小朋友進入既車箱...不過回程既時候, 我發現有男人係呢個車箱內, 但又冇人出聲喎....



 
我先坐Metro 到Mall of Emirates, 然後再轉的士到今次既目的地, Atlantis the Palm...








繼去過Burj al Arab 後, 今次想試過呢度既plato's 下午茶....呢度既茶係選用英國既Twinings...




 
茶後, 見難得山長水遠黎到, 係酒店一帶走走....呢度有個都幾大既水族館...模仿"消失了既阿特蘭大"....
 




 
期後我走入一間紀念品店, 問職員酒店內有冇邊度可以有機會睇哂成個Atlantis the Palm 既全景, 答案係.....
 
無既...
 
除非你用大慨1000 港紙坐15 分鐘直升機.....
 
唔....如果下次有機會再黎, 我又有銀彈既話, 可以考慮一下....
 

No comments:

Post a Comment