2 September 2015

芝加哥自駕遊

第 768, 769 次飛行

今次有幸遇到一位同事一去到芝加哥就租車, 打算自己自駕遊, 到左第三日, 同事話原本打算睇下有冇人有興趣去sightseeing, 但又怕一問就好多人話去(因為車只可載多4 人), 所以唔敢問, 係我再三慫恿之下(因為有d 地方要駕車先去到, 我好想去...哈哈), 佢終於鼓起勇氣問, 結果我地一行五人自駕去左芝加哥某幾個景點.... =)

首先第一個目的地就係United Centre 睇Michael Jordon 既人像....如果係佢既粉絲, 千祈唔好錯過!



 
然後我地就去左芝加哥downtown...


每次黎到, 都必到既Cloud Gate....係呢度, 同事講左件真人真事既笑話, 話說鍾意玩模仿既中國都整左個山寨版既"雲門"....想睇呢個山寨版, 可以click 以下呢個網址....
 
 
 
 
 

 
睇完山寨版, 係米覺得中國好勁先? 有冇笑到傻左先? 



 
之後我地就一直行行行, 行左超過半個鐘, 終於黎到芝加哥既另一個地標 Navy Pier....




 
最後係差唔多返到酒店前, 我地去左酒店附近既一間大學, 漢堡大學...一睇見Hamburger, 係米立即諗起麥當勞先? 無錯, 呢間係麥當勞公司成立既大學....目的係希望員工可以係度學到管理學各方面既知識, 直到而家, 已經有成8 萬名學生係呢度畢業後從事快餐店既經理以及店長...(資料來自wiki)


 
雖然我係漢堡大學入面, 但就見唔到麥當勞餐廳, 亦見唔到麥當勞叔叔, 更加見唔到漢堡飽....不過入面就有一個角落講解麥當勞既歷史....亦見到第一間麥當勞既模型, 可惜既係, 我地去到個日係星期日, 所以冇機會入去睇下, 只可以係大學既校園內走走....當日係呢個校園裡面, 有對新人舉行緊婚禮....


雖然係一所外國大學, 但校園充滿中式日式既元素....




今次既旅程大滿足!

No comments:

Post a Comment