21 February 2009

有趣的發現

2009.02.18 to 21
第 391 次飛行

這次Adelaide 班機, 比起我之前做個幾次都好得多....可能冇大陸團, 所以我既foodcart 都好順利回到 galley去......
但腳臭味依然都會成日發生係呢班機上........好惡頂.......

大致上, 班機都相安無事.....終於返到香港......例行做 after landing check....
眼厲既阿姐見到我個zone 內既某個overhead locker 有件物件.....
我拎左落黎一睇, 係一條牛仔褲.....
更眼厲既我, 發覺條牛仔褲內仲有一件東西....
係一條 底褲....
我同阿姐呆左幾秒, 然後都忍唔住笑........
笑完一輪, 我覺得就咁拎上去俾老總好似唔係好衛生, 於是搵左個透明膠袋袋住左..... 再拎上去前面.....
拎到老總面前, 我說: " xxx, I find these in the overhead locker..."
老總問: " what is this?"
我答: " jeans and......" 我指住肉色既部分說: "underwear...."
老總望一望, 呆左幾秒, 之後又係笑......
再問剛剛係佢身邊既隊長: " do u want underwear???"
離開機艙後, 見到有位ground staff 向住機艙行緊埋黎, 佢一邊行, 一邊就問我地有冇執到乘客留低既 duty free items....
有同事就說: "duty free items 就冇啦.....underwear 就有一條......"
唉, 我心諗, 花少少時間將自己既衫放係自己既行李內, 究竟係唔係真係好哂時間呢????

No comments:

Post a Comment