1 February 2009

一個月內的第二次

2009.01.30 to 02.01
第 389 次飛行

前一天, 好順利過度第2 天既 standby, 沒有call, 即係表示今天可以順順利利去飛公司預先安排給我既standby 機 - dubai....
我發覺次次standby都好奇怪....一係俾一d 我永遠都唔會做既機, 一係就俾一d 我近期成日飛個d 機俾我做.....
之前成年半冇去過dubai, 點知一去, 一個月就去兩次.....
今次呢一班, 同月中個班 carry 既客好唔同....去個程, 都仍然有菲律賓客, 但就冇我月中去個次咁多, 反而多左d 香港旅行團....他們都好 nice....班機都好容易咁做完......
去到dubai 都已經係夜晚, 加上呢次既 pattern 只係 3day, 所以其實都只係dubai 留 24 個鐘....所以訓左一覺後, 第2 天就坐shuttle 去 mall of emirates.....原本都係好想去個dubai mall 見識下, 但要去買指定既 date chocolate 做手信, 而我又唔肯定dubai mall 有冇我買開個隻牌子, 所以最後都係去左 mall of emitates....同埋終於係 starbucks 買左隻 阿聯猶杯....店員說如果發現有爛, 可以 14 日內返黎換,  我心諗, 我連下次黎呢度都未知幾時....
 然後再去hallmark 睇下d 卡.....很喜歡看卡面or裡面既 msg....本來還想買啊, 不過都幾貴, 最後我用手機影左自己喜歡既句子就離開了, 沒想過, 就咁睇, 都花了我一小時既時間......
 
 另外仲想買手信俾助養那位女孩子, 係就係睇中左, 但太重....應該寄唔到, 所以最後只好放棄.......坐shuttle 回酒店, 訓個覺再回程去香港.........

回程....整個economy class 都係一團團既港產同大陸旅客....而因為overbook 太嚴重既關係....有同事既男朋友最終都係上唔到機......
 
不過那同事說得對, 幾擔心, 幾唔開心都好, 都要繼續工作去.....後來我還知道回程那天是她的生日呢......

回程雖然係 night flight, 但冇黎個程咁易做....未起飛, 已經遇到不同既問題.....首先個d 大陸客成日調位....到香港既旅客上到機, 發覺d 位俾大陸客坐左, 已經同佢地講左今日班機full 哂, 都仲要調位.....搞到我火都黎.....
 
最後, 佢地發覺一個空位都冇.....又再次為難我, 問我upgrade 去頭等去加幾多錢....我同佢地講, 頭等今日都滿哂, 不過如果佢地想知個價錢, 我絕對可以幫佢地去問問.....

煩完一個問題, 又遇到一個好常見既問題....就係坐第一行既客人唔肯將個袋放入行李櫃內......
 
首先我partner 同F &G 既夫婦講左起飛同降落都要放手袋係行李櫃內, 但點知個男人說: "如果裡面唔見野又或是有野爛左, 邊個負責?" 於是我partner 走黎同我講, 叫我一陣check cabin 時留意下.....而我都好似平時咁, 見d 客一上哂黎, 就開始check 定cabin, 尤其是坐第一行個d........咁o岩 坐 H 位有位女士又將個手袋放係地上....我同佢講起飛同降落個袋都要放上去行李櫃內, 佢話唔想....唉.......我再同佢講, 其實只係起飛同降落先需要放係行李櫃內, 其他時間你都可以拎返出黎用.....而起飛同降落都要係幾分鐘既時間, 加上我會叫同事係起飛後幫你拎返個袋落黎俾你.....最後呢位女士肯放佢個袋上去.....而我講呢番話時, 我係特登講大聲D, 目的就係要俾我身後既 F &G 夫婦聽到我講d乜野... 而最後, 加上對面aisle工作既同事再三勸告, 佢地終於肯將個袋放上去........

事後我都有同阿姐report 左呢件事, 阿姐既反應都唔錯, 說: " if they are really afraid of losing items, it should be their responsibilities to put their bags up by themselves..." 唉, 有時都唔明, d 港客唔放手袋係行李櫃上都唔係第一次, you tube又有見過.....新聞又上過, 點解d 人都係唔知驚......
起飛後....整個機艙忽然變成酒樓......個tea jug 要fill up 成 5,6 轉先去得哂成個zone.....聽得最多既一句就係 : "小姐, 唔該俾多杯茶黎....."
雖然只係6 個半小時既機程, 但時間總係覺得過得好慢..............
捱左個通頂, 真係好鬼眼訓............
黎緊係一連5 日既假期.........很久未試過那麼多假, 真係要多謝公司啊........(但對我黎講, 似乎太多了...)

No comments:

Post a Comment