23 February 2009

幫到就幫

2009.02.23
第 392 次飛行

話說係台北機上, 遇到以下事件....
38 K 既客人叫我將一包野放入 Chiller.....我一時唔記得左問個客那是什麼東西.....就拎左去前面galley, 諗住前面galley 近個客坐既座位....
入到 galley, 禮貌上 同埋程序上都應該同 galley 既負責人阿姐5 講聲我幫個客放d 野入 chiller....點知阿姐5 就問我係唔係 medicine 黎.....那時我先記得自己唔記得問個客那是什麼.....(因為太眼訓既關係, 失準了.) 我自己又唔肯定係d乜, 於是我行去問返個客.....個客話係 chcocolate 一盒.....
我再回到galley 同阿姐5 講: " the pax said that it's a box of chococlate...."
阿姐5 回應: " erh...chocolate? do u know we can only chill medicine for pax.....???"
加埋佢既不友善眼神....(可能佢唔係惡意...) 我係有點不高興.....因為以我記得, 公司係冇講到明話唔幫得客chill 野....我覺得個包野咁細, 我地今日既 chiller 又大把位, 幫到米幫囉......早知係咁, 我寧願行遠少少, 放係自己後面galley 既個chiller 算吧.......
後來我返到屋企check 返公司既 newsletter, 都冇講到話唔幫得客chill 野, 只係如果個客要求要咁做, 公司係唔會負責因為chiller 運作得唔好而令到那件物件有任何損壞.......
不過我估阿姐5 都唔係有心既, 只不過有時一個眼神, 同埋言語上會令我諗多左.........

No comments:

Post a Comment