30 September 2009

醉時醒後

2009.09.26 to 30
第 436 次飛行

係L.A 回程既航機上, 我遇上這位乘客....
那時候,大慨 99% 既乘客已經上哂機, 當我準備派headset 既時候, 坐31D 既亞裔男人就截住我, 問:" what are we late for? what are we waiting for?" , 咁我答"we are waiting for the last few pax to get onboard, then we can go..."
但佢既反應係"we are late!!!!"
這時候, 機門已經關了.....
我望望隻錶, 當時還未到指定既起飛時間, 加上我已經知道飛行時間係 13個幾鐘, 就算遲多個鐘起飛, 都應該會係香港時間 6 點前到達香港....於是我答 "sir, flying time to HK is around 14 hours, so we should arrive at 6am if every thing goes well..."
點知佢對眼證到好大, 指住我說: "so it's you who say the plane will arrive at 6, if don't, I WILL KILL YOU!!!"
我只係盡我既責任話俾你知飛幾耐, 大慨幾點到, 但完全不能保證什麼....洗唔洗6 點返唔到香港你就要殺左我掛....?! 
回到galley, 我同阿姐匯報呢件事....阿姐望望手上既pax list, 說佢係 DM (diamond card member), 之後阿姐話一陣會同個客打招呼同傾下...咁我就繼續派headset....
不久, 我就見到阿姐同個dm 客打招呼, 那時我派完headset, 準備回galley, 經過這dm 客身邊時, 他竟然再次指住我說:"so it's cx telling lies!!! it's you(指住我) telling lies!!!"
咁我問阿姐發生乜野事 (因為明明之前我已經同個客解釋清楚, 而個客都已經靜返落黎.....一定有d乜野事發生左, 個客先會咁指住我多次黎鬧...) 阿姐同個dm 客一齊指住個airshow, 咁我就知出左乜野問題啦....同時我亦聞到個客身上有酒味....
(係俾個dm 客鬧之前, 曾經有個客問過我今日飛幾耐, 大慨幾點會到, 我都係照答飛行時間大慨 14 個鐘, 大慨 6 點之前到....之後個客指住個airshow 問點解airshow 說飛行時間是 17個幾鐘, 成7點幾8 點先到....那時我先知道個airshow 係錯既....)
我終於明白點解個dm 客話我呃佢...我依然友善地同佢講: "the info in this airshow is wrong..." 咁個客又唔出聲啦.......
回到galley, 我同阿姐講, 個dm 客之前同我傾既時候....完全冇問過點解我講既野同airshow 有出入, 如果我一早知道, 我可以再handle 得好點....但阿姐話我已經做得好好, 完全唔關我事, 亦不是我既問題....
這個時候, 老總入左黎galley 同我地講要小心 31 D 既 dm 客, 因為佢之前一日因為飲醉左被offload 左, 所以今日先上了這班機....那時候, 我完全想像到琴日呢位dm 客既情況一定比今日更恐怖, 更難攪....
派完headset, 我派HK arrival card....我問佢會留係香港定係轉機去其他地方, 佢就一句"得"埋黎, 話: " I HATE HK!!! I HATE HK!"
先生, 你係憎香港, 就唔好係香港轉機, 亦唔好搭本公司既機啦....唉....
佢講完呢句I HATE HK 後, 就連續訓左10 個鐘左右.....
到佢起身後, 態度唔同哂, 會笑笑口同我講野, 亦識得講thank you....同佢訓之前簡直兩個唔同既人....
事後有同事對我說, 當個客說: "I WILL KILL YOU" 時, 其實已經可以告佢恐嚇, 同事仲教我要對個客說: "if u kill me, the police will arrest you..."
若果這dm 客醉後既表現才是本性, 他的確很虛偽.........

No comments:

Post a Comment