23 June 2011

考紅魔心得

2011.06.23

前幾日, 孤菇驚見自己個blog 給同事放上了fb 的"升紅魔forum"....
其實我也只是小番薯一名, 不過若能幫到大家, 那就錦上添花....
亦好多謝各方好多send message 多謝我, 以及告訴我這個驚人消息....(但孤菇想低調d.....嗚.......)
這幾星期, 特別是這幾天, 都有好多好多人, blog 友又好, 朋友又好, 甚至同事都問我考紅魔心得....
就讓我還未失憶前, 講講自己點讀書吧....
首先講考紅魔試先....
老實講, 我考完之後, 覺得一點都不難....當然我又十分明白, 未考前的緊張情緒....
首先我是由我最不喜歡的貴公司history 讀起....之後順便讀埋asia miles, mpo, one world, 至於在哪裡搵這些資料, 去貴公司的公開網站就會搵到...又或是inflight 時係FA kit 拎走個本flight schedule...J class 的FA kit 仲有本係專講MPO 添....再唔係vol 6 part b 都有詳細講既....然後我就開始讀個堆"天龍八部", duty free, service, grooming 必睇, 但grooming 最新的version 要係公司網頁那個才是新的...特別一提是special meal, 現在只得20 款special meal, 網上面都有得download 既.....搞掂哂, 就讀下不同aircraft 的洗手間...UM, pragnant pax個d, 之後就讀vol 6, part a 前面個1/3 可以唔睇, 之後既part a + 成本part b 我都睇哂....唔好覺得好似要睇好耐...其實如果大家平時有睇開CCNL, NTCC, 好快就睇完, 因為有D policy, NTCC 有提過....如果嫌vol 6 重既話, 可以上公司網頁download....最後我先睇ccnl + ntcc 既, 因為我一向有睇開, 所以基本上已經有idea, 所以我放係最後先讀......然後先睇passpaper...
基本上讀哂呢d 野, 除左考試一定唔會肥佬之外, 對自己training 前要準備有幫助....
好啦, 到升紅魔前....
首先坊間應該流傳左好多notes...首先搞掂左1 st week 的assessment 先, 背熟哂priority check, 睇下meal count 點做, 同埋讀trolley setting, 之後讀asia miles, mpo, one world, 然後讀fp j & y manual (上網搵), generic modules (都係上網自己搵), 同埋公司預先俾大家的pre course package....之後又係睇返個d 彩色書, 我除左冇讀duty free 個本外, 其他全部讀哂....之後其實應該要讀vol 6, 但因為我考試讀左一次, 所以今次冇讀啦,因為仲記得80 % 既...有時間睇上網搵下Introduction to Service Language (TDC-SL) 同埋Business Class Training Language Reference (TDC-BC-TL), 然後睇埋公司俾我地個兩隻VCD, 讀哂之後, 就去learner's world 做左個pre- e- assessment ...呢個assessment 一定要做, 做幾多次都得, 因為day 2的assessment 題目係同你做既一模一樣....
其實我以上講既野, 係大家收到個份升紅魔package 全部都有提過, 大家照住條link 搵就搵到....(唔係派個疊野俾你地做乜? 哈哈)
做哂這些準備功夫後, 你training 的第一星期, 無論遇到乜野trainer, 你都會好好過....坊間說過某幾位trainer 好難頂, 好嚴格, 但當我遇過他們後, 我又不覺得他們有問題....所以不要盡信謠言.....
好多好多人成日都問我洗唔洗讀vol 6....你問我, 我實話要讀...其實考試同埋training 要讀幾多, 你只需問你自己一個問題:"究竟你想成為一位怎樣的紅魔?", 其實你想成為一位怎樣的紅魔, 從你讀幾多就可以看到....
曾經有些人問過我, 為何我什麼都會知道....其實我並不是什麼都識, 我也下了不少功夫....人家時時笑我太認真, 但我真的不想只做一位只懂叮餐的紅魔而已.....
我還有很多事都未懂, 每一天都在學習中....
在此我希望所有準備升紅魔的人都一帆風順....

No comments:

Post a Comment