29 June 2011

西貢

第 540 次飛行

一大早, 要做一班我一向都不會做的西貢turn....
雖然economy class overbooked, 但最後business class 都只係up 到得3x 乘客, 紫姐還採用了一個簡單的service flow, 我幾耐都未試過將tea/coffee jug, mugs, glasses, juice 放哂上cart top 咁做business class 的service, 所以都算執到...
對...我又被編在business class 工作呀!!!但今次係做出車個位, 所以我再冇同阿姐老總講:"我仲好新架!"...
不過當有兩位紅魔都在同一galley 內工作, 我依然有點怕....有時怕自己做的事不合對方心水....又有時怕自己會唔會override 了人家的工作....人家會不喜歡....
就好似transit時, caterer 叔叔上黎話要check meal...當時負責check meal 的紅魔(即是我partner) 去左找後面另一位好朋友紅魔傾計, 我打過電話去後面galley, 但又冇人見到我partner, 其實回程咁light loading, 自己又識check meal, 所以都應該不會弄錯....結果我就與caterer 一起對餐, 事後再向我partner 匯報....對方還多謝我添...其實很多時, 我都想多了.....
這不也是teamwork 的一種嗎?

No comments:

Post a Comment