8 September 2015

成田江戸ッ子寿司

第 770 次飛行

做左咁多年菇, 去日本成田已經去過好多次, 基本上, 每一次黎到成田, 我既指定動作都係去shopping mall 食野然後血拼, 之後返酒店訓覺...不過今次既活動有少少唔同...

首先今次同返好耐冇見過既同事兼朋友飛, 第二, 有同事話佢換呢班機返黎係為左去食以下呢間既壽司....佢講到好好食咁, 結果我地一行十人到左酒店換完衫就出發!

我所講既壽司店就係.........成田江戸ッ子寿司............


 
當然係呢度食既價錢係比日本其他壽司店貴少少, 選擇亦唔多, 但一般你想食既壽司款式係呢度都可以搵到....所謂一分價錢一分貨, 有返咁上下既價錢, 水準一定有返咁上下, 份量亦都係! 你地睇下吞拿魚有幾長....



 
海膽有幾多!!!!!!!! 係香港d 海膽係"多"到你仲會見到d 飯, 但係呢度, d 海膽係多到飯都見唔到...係我影緊相既期間, 海膽多到連舊壽司都企唔穩, 冧左........



呢餐我食左大慨400-500 港紙 (我食左圖二同埋圖4,5既壽司), 可能你會覺得貴, 但如果你要係香港食到係呢度既壽司水準, 睇怕冇一千蚊都食唔到....

我亦開始明白點解同事會為左黎呢度食壽司, 換一班做得都幾辛苦既機都要黎....

http://www.narita-web.com/store/edokko/map.html


No comments:

Post a Comment