20 September 2015

火山灰既影響

第 771, 772 次飛行

前陣子, 印尼洒水既航班由過夜既pattern 變成3 日既pattern, 除左錢多左, 仲可以有足夠既休息先返香港...


 
一如以往, 見到咁多個零, 真係唔識數, 我check out 找數時, 職員見到我成個腦都係問號, 都主動幫我數銀紙找數....

 
黎到印尼, 食印尼炒飯已經係指定動作, 原本有呢個long stay, 好應該出去行下食下野, 但由於最近身體唔多好, 所以都係乖乖留係酒店食野, 廢事一陣腸胃炎返唔到香港....我一話自己最近腸胃唔好, 即刻冇人夠膽叫我出去食野...哈哈哈....


聽同事講, 呢排公司轉左pattern 係因為最近火山爆發, 火山灰影響能見度, 所以只准飛機在日間起飛降落....

不過到左10 月尾, 呢個pattern 又轉返做過夜pattern....

No comments:

Post a Comment