9 December 2007

病, 就是這樣捱出來的...

2007.12.05 to 09

第 311, 312, 313 次飛行

點解要3 次飛行要係同一篇blog post 哂出黎, 係因為呢幾班機發生既事已經唔係太想寫, 基本上冇乜特別...加上....呢一刻好累, 又病左...
1st - 2 nd day: 成田overnight long stay
所謂係long stay, 係因為我地第一日下午就到日本, 再到第2 日下午先飛番香港, 其實都只係得一日時間咋! 不過自從日本實拖左打指摸的入境手續, 我都覺得幾麻煩下, 同埋d 職員仲未太熟練呢一樣操作, 搞到我地過關的時間都長左好多....
呢班機都幾特別, 首先去成田個程, 有好朋友兼classmates k 同佢d 朋友, 一行9人都坐係我個zone...不過佢地就唔好彩啦, ptv 又唔係好得, 阿哥repenlish 我地的時候, 唔小心打左兩罐coke 係jason 上...之後我倒green tea 時, 我partner 俾個tray 我時, 個tray 又撞左落杯熱的green tea, 彈左少少green tea 係k 的朋友上...好彩冇事.. 另外, 與一個新升左冇耐的top 10 老總飛...由於唔係第一次同佢飛, 所以都expect 會有d 乜野事發生, 不過都有d 事發生左係我身上, 亦唔知係唔係因為我的關係, 搞到阿哥俾老總b 左一陣...係呢度, 我想再三講句唔好意思... 當時我見到galley 上已經有duty free 的leaflet, 而我地又係最後的galley, 所以我直覺會以為前面所有galley 都有呢隻 duty free leaflet...而同時我又meet 左前面的同事, 但我當然唔會睇佢手上有冇呢隻leaflet 麻...anyway, 經過呢次, 又識多樣野, 除左客人永遠是對的之外, 就係 "老總永遠是對的"....幸好, 有很好的阿哥, 又有upper deck 的好同事 m, 同埋終於有得同被 standby call 的ropas 飛啦...不過我就俾ropas 哥踩到我一棟都冇...首先俾我話我做野的態度, 之後就係性格, 同埋我個妝....
落左機個一刻其實唔係太開心...因為我有點耿耿於懷duty free leaflet 的事件...我知道唔應該take it personally, 始終如阿哥話齋, 係一場誤會, 但我性格就係生成咁, 冇得救... 就係我行緊出機場的時候, 忽然收到仔仔的長途電話...也許心情會好過一點吧...
3 rd - 4 th day: 北京overnight
去同回程都係full load...全部都係大陸團...最犀利既係...成個經濟客艙工作的小同事中, 除左我之外, 其他3 位全部都係新同事...有兩個只係第3 水, 可想而知班機都幾tough 下,  雖然佢地幾位都好新, 但我覺得佢地都唔錯架....但我個partner 男同事就騰d......情況都幾搞笑下...搞到我後來走去問佢, 係唔係因為我個樣太惡, 搞到佢騰...
北京好凍, 與同事去左買外賣就回去休息, 個晚就慘, 訓得3 個鐘又要起程回香港..
5 th day: 雅加達turnaround
5日飛行黎講, 今日係最地獄...因為已經飛左4 日, 加上係北京返黎, 我大傷風, 真係很想port sick, 但諗起自己呢班機係用台北turnaround 換番黎, 就唔係好想port 囉, 同埋星期日port sick, 又會好麻煩...又想到應該會有好多同事port, 如果我都port 埋, 一陣"co" 左, 過兩個月又俾番我, 搞到我swap 唔到機就唔好啦, 結果我死左返去公司...
一睇見張 crew list, 果然好多人port 左sick...連老總都port 埋...真係太恐怖...有個阿姐仲downgrade 左同我做埋同一樣野, 與我同一個galley, 而由於呢位downgrade 阿姐與我跟的阿姐都幾熟下, 所以有時都覺得俾佢地isolate 左, 結果成個ground preparation..downgrade 左既阿姐除左 放toileties 外, 其他都係我自己一手包辦... 另外, 我的partner 又再一次係新人, 但佢就已經飛左3 個月, o岩o岩train 完 airbus 同777 後的一班機, 可惜同前一日的北京相比, 拍著佢真係很辛苦...我已經放慢來做...但我總是見唔到佢的蹤影...有時我仲要我阿姐黎幫我一齊2 man 做到上去, 真係十萬個唔好意思.... 後來呢位新同事仲因為俾一個客complain, 搞到躲左係galley 度喊....搞到我都幾可憐佢, 也令我諗番自己新join的時候...
我swap 呢班機黎做, 係因為諗住呢班機好易做, 點知成機人好多都係印尼華僑...佢地都幾難serve 下...不過當中都有d 好人既...去個程d 客最唔好, 加上自己又病病地, 老實講句, 我派派下餐, 我真係做到想喊... 加上兩程的 duty free order 勁多, 加上transit的時候, 如果我唔做野, 都唔好expect 阿姐會幫手, 所以我transit 都係狂prepare d 野, 結果我成班機只係食左隻蕉同埋少少蛋...
不過最痛苦都係臨返香港的時候, 我ear block 左, 仲刺痛....連聽野都有d 困難...我做咁耐都未試過係咁...
放左工, 我拖著疲憊的身驅回家...對腳好似已經唔係屬於自己咁..
雖然ropas 哥個日同我講, 叫我快d 整高d 個分, 快d升, 咁人工會高好多...但自問, 經過呢幾日, 我真係覺得自己並不是一位好的機艙服務員...相信距離個一日仲好遠....
終於孤菇經過5 日之飛行, 病左啦...幸好終於有一日假休息下, 明天要起程去加州啦!

No comments:

Post a Comment