31 December 2007

LA 不利我...

2007.12.28 to 31

第 317 次飛行

而家孤菇身處LA....但...情況並不是太好, 唔知係唔係個galley 太凍吹親, 定係個crew bunk 真係細菌太多....係機上鼻塞塞, 仲有 ear block 情況出現...連我partner 都問我個鼻做乜事, 我起初以為係鼻敏感...點知一去到酒店, 就開始打乞嚔...同埋係咁流鼻水...我好懷疑上次病完d 菌清唔哂...結果我第一日係痛苦中度過, 好彩既係...上次有d 藥我未食哂, 可以頂住先...醫生d 藥果然好勁, 食完好左好多, 但點知開始頭痛, 痛到而家...


病病地已經有d 慘...咁諗住打電話去order delivery 啦, 點知我房內兩部電話都只係打到酒店內的 service, 打出街係完全唔通....起初我以為係個間餐廳的問題...但我打左成日都唔通...後來, 我試一試 打去 LA 的 airport office, 都係唔通, 先有理由相信兩個電話都係打唔到街線....最後只好自己煲左個湯飲, 再等到breakfast time, 去樓下食12 美金一個早餐buffet, 一食就 3 碟, 睇黎我真係好餓.... 但一出門口, 又係咁流鼻水...

再返房, 同太后越洋玩 online game, 玩到香港凌晨5 點幾...點知太后冇啦啦話唔玩, 咁我問佢乜野事...佢話公公有事, 而家要去睇...那刻, 我都心知不妙...

香港時間12 月30 日早上8 點鐘, 收到 太后的 msn 說:"公公第二次腦出血, 情況非常嚴重, 醫生話只有 1%會好 , 但呢1%要係奇蹟, 如果真係好返, 都會變植物人, 今次出血情況比上次嚴重一倍有多...現在幫佢插喉, 如果唔插佢會呼吸 到, 短時間內會拜拜, 呢兩日屋企人盡量黎齊睇 , 因為公公都係得呢兩日時間左右, 你聽晚番黎坐 Axx 巴士去xxxx醫院x座x 樓xx床位..."

另外, 我仲收到妹妹的斷命追魂call...因為佢而家同男朋友係上海玩緊, 相信佢收到個咁既消息, 實好傷心...問我感覺點, 好似比上次感覺好點, 傷感梗有...但都冇得控制...都係個句, 見得一次得一次, 同埋我個頭痛到而家, 已經乜都唔想再諗...返到香港先算...

回想起冬至個日, 公公仲笑著同我地一齊食野...而家又訓番係醫院...人生真係變幻莫測....


這個除夕, 當大家開心地倒數時...我將會係醫院度過生離死別......


No comments:

Post a Comment