9 April 2009

第 403 次飛行 (上) - 錯誤

2009.04.06 to 09
第 403 次飛行

在工作上, 很久都冇試過犯錯....但終於發生係前往三藩市的客機上.....
 
那天只有around 60-70 個special meal....本應係開心既....但後來做1 st meal service 時....發覺好多indian 人士都係冇order indian veg meal...
1 st meal 時...我負責派tray.....咁有3 個choice, (1) pork  ith rice, (2) beef  ith potato 同埋 (3) penne pasta  with veg...而個appetizer 係 chicken breast salad.....我o岩o岩講過,  唔係個個indian 人士都有order indian veg 做special meal, 咁到我派tray + main course 時, 有d indian 話唔食得port 同 beef...話自己係vegetarian, 但後來話佢知個salad 係 chicken breast, 佢又話佢自己食得chicken...
 有d 話自己係 veg, 但聽到係得penne pasta, 又忽然話自己食得 另外兩個choice......有個客仲抵死到問我有冇 indian non-veg meal....

 先生...而家唔係去印度啊!
 
 又有d 話自己係完全 vegetarian....總之情況十分亂.....而不幸地, galley 內有個oven 壞左, 而我地 有既 extra can veg meal 都用盡....所以只好硬著頭皮做下去.....

咁我一路係機尾做到 53 k..... 我照問個客食乜, , 咁坐 53 k 既indian 話佢自己係 veg......可能之前我已經俾佢地呢個民族搞到亂左...同埋當時前面同事又問我拎main course + tray, 我partner 又問我需要d 乜野........係咁亂的情況下, 我一時大意唔記得將個chicken breast salad 抽起先派個餐俾個客....
派哂餐之後, 我去tea service....行到佢個行時, 佢就問我個appetizer 係乜野黎, 咁我答佢係 chicken breast salad....之後佢就好大聲係個cabin 鬧我,點解佢話左自己係veg, 我仲俾d 咁既野佢食..點解我隨便dump d 野俾佢....言下次意, 佢覺得我discriminate 左佢....由於佢都幾大聲下, 好多客都望哂過黎...
之後我解釋我唔係隨便dumpd 野俾佢, 當時我問佢既係main course choice, 但我承認我的確係大意唔記得拎返個salad 上黎...呢個的確係我既錯....所以我同佢講SORRY , 仲話立即成份幫佢換過....但佢話  sorry都冇用....仲繼續鬧....

最後話要見manager....而咁o岩老總真係係正我隔離..............

老總立即叫我入 galley, 問我發生乜野事, 咁我都好老實話: "i made a mistake", 再話佢知發生乜野事....之後老總同阿姐去同佢客傾, 佢地就叫我繼續做service, 唔好擔心.....但其實我係好唔開心.......真係好唔開心......
於是我繼續做埋我個tea service........去到印度人前面個行時, 有位香港人就同我講: "知道係 chicken breast 黎, 知道自己唔食得米唔好食囉....skip 左佢囉.....洗唔洗咁大反應鬧你呀????", 咁我話: "咁的確我有我唔o岩既地方......" 不過好多謝呢位客人的體諒....
 
期後, 老總有問阿姐我做得好唔好.....阿姐都說我做得好好, 只係唔小心做錯左少少野.....而事後阿姐見到我個驚青樣都安慰我唔洗咁驚, 冇事啦....下次唔好再犯就得啦......而galley 內的同事都有安慰我....我partner 仲話: "they are always like this,  if there is no more veg meal in the aircraft....i'm sure they can eat chicken suddenly!!! trust me....so don't worry..."

真係好多謝所有 SFO based 既同事support.....
落左機......我好似冇哂事咁, 但其實我仲係好耿耿於懷......仲係好唔開心......始終我都覺得自己都做左好幾年....呢個錯絕對可以避免........
到後來告訴你時, 始終都忍唔住喊...
(真係好鬼冇用...), 不過都謝謝你的開解...
這個錯誤, 將會係一次重要的經驗......經過今次後, 我相信下次會做得更好....

No comments:

Post a Comment