9 April 2009

第 403 次飛行 (下) - 賓賓

2009.04.06 to 09
第 403 次飛行

回程....比去程順利一點.....
只係起飛時, 個天花板出了一點小意外......

這一篇想說說賓賓們.....
首先覺得三藩市ground staff 對乘客帶上機的行李處理得不夠好......很多根本要 check in 既行李, 都俾乘客帶到上機...試想下, 他們一件行李已經occupy 左成個overhead locker...唉......最後, 最辛苦既...又係我.....
話說有位賓女拎住一件很大的行李上機....一埋到自己個位, 就同我講, 佢要放佢既行李係佢上面d,e 位既 overhead locker 內, 咁當時已經有另一個客放左件細case 上去, 所以如果賓女放佢個大suitcase 上去, 個locker 將會關唔到....於是我suggest 佢放對面 a,b,c 上面較大的 overhead locker 內....但佢死都唔肯,係都要放係自己位上面個locker 內....之後就話自己要係行李拎d 野出黎先再放上去....咁我話你拎哂你要既野出黎我先幫你一齊放上去啦.....隔左一陣....有另一位客人上機, 有件細行李....於是我指示呢位客人放個case 係賓女上面的locker, 點知實女竟然出手阻止....話佢一陣要放佢個大suitcase 係裡面...咁我就同賓女解釋多次, 佢個suitcase 根本唔fit 佢上面既 locker....同埋佢自己都未執好d 野, 等佢執好哂d 野, 我自然會幫佢, 唔洗擔心....然後, 又過左一陣.....又有另一位客人帶住個大大 suitcase 上機.....呢個時候, 其實overhead locker 的空位所餘無幾....得返賓女對面的較大locker, 還有少少空位....於是我就指示客人放佢既大 suitcase 係那個較大的locker內....點知賓女見到又阻止....意思話如果個客放左行李係裡面, 咁佢個行李就冇位放......但佢又唔明白我係打算將個客的行李打直放, 咁米仲有位俾賓女放行李囉.....同埋個重點係...賓女執佢個行李, 幾乎執到 door closed 都未執完.....但就一路霸住d locker 唔俾人放....感覺就好似"生人霸死地"....
佢都搞到我有d 慶慶地....我問佢執完野未, 佢話未....咁我叫仍 執快d, 同埋我話總之你執完, 我一定會幫你 arrange 個locker, 等你有得放行李.....最後, 賓女終於執完, 我米同佢一齊放行李上去 locker 內.....真係好鬼重囉.....佢仲要扮到好辛苦個隻....我心諗....我仲辛苦呀!  

之後做meal service.....賓女問阿哥拎can of tomato juice, 咁阿哥以為佢係想要can of bloody mary mix ....因為tomato juice 極少會一can can 咁load 上黎.....呢個時候我經過, 打算幫佢開左個can, 點知佢唔俾我開, 好明顯佢係打算拎走...., 佢睇睇下個can 就問我係乜野黎, 咁我就答佢係 tomato juice 再加 salt, pepper 等等入去....賓女話唔係佢要既個d....我再問佢究竟想要乜野時, 佢就話tomato juice, 於是我就俾左一杯tomato juice 俾賓女, 之後佢就問我 : " don't you have a can?" 我話冇, 佢問我why, 咁我答佢今日caterer 冇load 到一can, 係load 成盒.....佢立即冇野講.....好明顯佢係想打包機上一can can 既 tomato juice....
唔止係佢想打包本公司既物品.....我做1 st meal service 時, 竟然有個客(都係同一民族)抵死到走黎叫我可唔可以拎個plastic bag 裝 200 隻 pvc 俾佢拎走.....200 隻...實在有d 過分..... 
 我話唔得啊, 佢又問我點解.....我只好話呢d 係 company's property, 同埋俾左200 隻俾佢, 咁我地邊夠杯serve 其他客人....於是佢尷尬地笑著離去.....

臨到 pre-landing check 時....賓女竟然將我辛辛苦苦拎上locker 那件大行李自己一個人拎左落黎, 仲放係自己個位度.....你話嬲唔嬲???
 我同佢講要放返上去....佢仲懶叻話架機都就快降落....我就話但架機仲未完全降落, 同埋降落中係唔放得大件行李係自己個位上......

 結果又要我同佢一齊放返行李上去.....佢又再一次扮到好辛苦.....哼.....真係好想問佢: "你自己一個拎行李落黎唔辛苦咩?點解你自己一個拎唔到行李上去, 但就可以自己一個拎到行李落黎?!"

回到 galley, 我再次同阿姐講.... (其實起飛時已經講過一次), 想不到....阿姐係降落後走去教訓一下賓女......
我企係 door 3 送客時......有幾位菲律賓人問我過境去馬尼拉洗唔洗過香港 custom....我話唔洗....她們立即話: " that's good! orelse we will have trouble..."
我聽完....心諗.....究竟佢地行李有d 乜野.......?!
新同事問我鍾唔鍾意做sfo機.....地方我倒喜歡...但班機真係唔多掂....
唔知我打完呢篇blog, 菲律賓政府會唔會唔俾我入境呢?

No comments:

Post a Comment