19 April 2009

flush, thank you...

2009.04.15 to 19
第 404 次飛行

這班機...都幾多事發生...尤其係crew 同crew 之間....不過不想係呢度說太多....畢竟都唔關我事....
反而係機上遇到件有趣事...
回程, 我如常賣 duty free...去到first class 時....阿哥同我講呢個客好特別...佢要買隻錶....
那時我心諗: 買隻錶有乜咁特別呢??
之後阿哥笑著說: "佢隻錶係頭先去洗手間時 flush 走左呀!!!所以我suggest 佢不如幫親你買過隻...."
聽完後, 停左幾秒, sorry,  實在忍唔住笑..., 不過另一方面...覺得個客都幾慘.....俾著我真係心痛死....
 
從來冇諗過會因為係呢個情況下, 我會做得成一單算係幾大的生意.........
我係米要多謝個flush 呢?

No comments:

Post a Comment