29 April 2009

一周飛行

2009.04.23 to 29
第 405.406,407 次飛行

這星期, 不停地飛飛飛.....
第一, 二天
做了班泗水overnight....那兩天總之一要上crew bus 就好似好趕咁......仲慘過join 旅行團....(我都唔明咁趕做乜, 我地又冇遲到...) 另外第一次與出哂名的classmate 飛.....他真係很 " service straight the heart "...令一眾同事都好佩服佢....
 
還有那晚的牛尾湯, 味道唔錯.....

第三天
來了班台北 turnaround.....係business class工作, 去程全機滿座....又係有成 2/3 都係 upgrade 客....幸好今次的upgrade 客冇上次我做那班台北機咁麻煩.....只不過我出車的速度始終都唔夠班班機都出車的紫姐快....落後成半個zone....
 
雖然做得慢唔係罪, 但總係會覺得唔好意思...
 
anyway, 多謝所有協助過我的同事....

回程, business class light loading, 所以去左 economy class 幫手....我去茶時, 遇到一位客人...
他說:"小姐...我乜都冇喎!"
我望望佢張檯....見到佢有一個完整的tray 啦...有main course 啦...等等...咁點解佢會話乜都冇呢?
於是我問佢冇左d 乜....佢答: "冇蘋果汁呀!!!"
我恍然大悟....哦....原來先前派tray 時, 同事唔記得pre-set 蘋果汁係佢個tray 上....但呢d 唔叫係 " 乜都冇 " 掛.....
 
 個一刻真係有d 想笑....

第四,五,六,七天
飛去澳洲一個小城市去....去程full load, 但d 客都幾好....加上係 night flight, 所以都算順利...
到達澳洲後, 像平時一樣要過嚴謹的custom....今日唔好彩, 冇野 declare 都要 x-ray...x-ray 完後, 見到有位女士坐左係x-ray 機後面....見到佢神情落寞, 我如常步出離開custom 的大門....這時見到老總, 老總就話俾我聽原來那位女士俾custom 搜出一件從本班機上偷去的life jacket....
都唔明點解d 客咁鍾意life jacket, 有乜野用呢? 游水用?
 
最後那位女士點就唔知啦.......

回程得百四個客, 反而問題多多...
有客投訴佢想recline 個seat 訓, 後面個鬼婆唔俾佢recline, 原因recline 左會阻住個鬼婆用notebook....(唔夠位...)
有位阿叔當左飛機係自己屋企, 將佢部迷你dvd 機的音響較到騷擾到他人的情況....驚死人地唔知佢睇緊 "珠光寶氣"......
有位客人成日坐左我地的crew rest seat(仲係已經掛左個tag 說這是crew rest seat)......仲要每次我同我partner 行經過時, 係咁不尋常咁望望望.....都唔知有乜好望.....很想成個tray 飛埋去....
 
有客問機場邊度有得沖涼...等等等的問題...
總之覺得這天發生的事有點怪.....
帶著胃發作, 休息得不夠既自己上車.....一坐低, 散哂....想起一些事...熱淚又湧上眼眶........
這份工....我認為最困難的是.....唔開心.....還要笑面迎人...........放工後, 是時候雪崩.....

No comments:

Post a Comment