18 May 2009

難忘的隨時候命

2009.05.13 to 18
第 410 次飛行

3 個幾月後, 又係一個星期的standby 日子....
第一天: 沒有call.....好安全....
第二天: 沒有call....但有 acknowledgement...
一check....竟然係已經應該成3年冇做過的南非.....約翰尼斯堡..............我唔制!!!!
不過一向都盡量唔port sick 的我......還是聽了天使的說話....乖乖去返工.....
這班機...有我之前飛過幾次都有不愉快的經歷而令我不喜歡的老總....還有一些奇怪的配搭.....雖然我係 business class 工作, 但因為ex - hkg, 一d 人事的問題, 加上班機上面有d 麻煩人...又有d 八掛人係度.....所以促成我同後面galley 一位bc 寶寶係呢幾日相依為命.....
 
其實我都好慶幸....最和平就係我所工作的business class....客人很好, 紫姐很好, 只是紅姐有時令我哭笑不得.....而出奇地....經過這班機後, 我對老總的印象改觀.......
而這班機...又令我學到多一點東西.....我相信對我往後的工作應該都有不少幫助....
另外...因為與寶寶相依為命左幾日....發覺大家都好好傾.....加上背景有少少相似.....很高興認識到這位新朋友....
除了ex- hkg 發生左d 人事問題令我覺得這班機難忘外, 回程就更更更更加難忘.....
話說回程, 我地班機遲遲未能door closed, 因為ground staff 同老總說: "3 crew check-in bags and 17 pax check-in bags are missing..."
由於我係 business class 工作, 門都未closed, 已經知道這個消息....十分擔心自己的行李.....有一刻我真係笑唔出.....
 
我地成set crew 明明一齊check-in bag, 但點解都可以9 件唔見左 3件????

等了一陣...收到消息話3 件搵返一件....但就要坐下午的南非航空返香港.....而最後個兩件行李....都係搵唔到, 係冇得揀的情況下, 航機要繼續起飛......
究竟邊個crew 的行李唔見左? ground staff 唔知, 佢地只係俾左9 張check in bag 的行李tag number 俾老總....但老總話...俾d number 我有乜野用....都係唔知邊個的check-in bag 唔見左....
起飛後, 我如常做service....但一做完....我又想起我件check in bag....
到飛行時間過了一半....老總先走到後面的galley 向同事說有3 件 crew check in baggages 唔見左......他們好我一點....起碼驚少6 個鐘先....
一波未平, 一波又起.....captain inflight 食錯野....係咁痾.....後來還要block 一個洗手間俾佢隨時有得去.....
航機漸漸到達香港....雖然不斷得到紫姐稱讚我的細心.....但我仍然都係諗緊我件行李.....
其實相信大家的心情都係差唔多...老總都係....到左香港時....問題又回到check in baggages 上...
試問又有邊個想唔見左自己的行李呢?
經研究後, 我地相信係俾人偷左...anyway, 過多陣. ...就知道邊個真係咁"好彩"......
 
落機後....我與寶寶急腳行去行林輸送帶那裡.....我遙遠已經望到圍住我件行李的紫色 belt....立即飛奔埋去.....
而係我身旁的寶寶, 過了兩秒, 都說見到掛係自己行李上的紅色圈圈....我地拎返自己的check in bag, 開心到相擁而跳.....
 我地甚至係驚到連講野都震哂......遲遲都未平復....

而我地最後都唔知邊位同事唔見左行李, 本來想等埋佢地, 但都因為怕見到d 唔開心既野而走左....
anyway, 祝那3 位同事早日有返d 行李.....
就係咁....我一星期的standby 就咁完結左.....這個standby, 真係好難忘.......
P.S 不知不覺, 原來我已經係yahoo 寫了3 年blog....

No comments:

Post a Comment