3 May 2009

Role Model

2009.05.01 to 03
第 408 次飛行

繼前幾天的adelaide, 一日假後, 再次起程去澳洲的另一小城市 - Perth.......
去程同回程....都沒有什麼大事發生....只係回程有位我認為腦子有一點問題的乘客.....不過不想再提他.....放工後都仲嚇死我就是了....
最令我深刻印象就係本班機的老總....起飛後, 她就著住apron 落黎親力親為做service, 幫我地做collection....應call light.....絕對唔係個d 只係識企係度 observe , 明明自己得閒去做都指指點點叫你做野既老總.....佢仲叫我去 duty free, 佢幫我做collection......我係咁話唔好....佢就係咁扯住我個foodcart 唔放....令我非常唔好意思.........
佢都係我第一位著哂 apron 落黎幫手的老總.........而整班機都係愉快中度過........
所以這次我留了一段長長的comment 給她.........
p.s 那天回到公司時, 見到ism 房前面有張某某阿姐的相.....半年前先飛完...還是同galley.....那時大家坐係crew seat上仲傾得那麼愉快.....想不到那麼快她便已經到了世界的另一邊........後來聽到她離去的原因.....實在有點惋惜(還那麼後生..).同時, 我亦發覺, 今年"這些"相片好像比較多.....各同事都要注意身體啊!


No comments:

Post a Comment