9 May 2009

CMB again~~!

2009.05.06 to 09
第 409 次飛行
4月頭先做完這個 pattern, 豈料4月中出roster 時, 又見到這班機....
幸好, 這次又執到個好位, 係 business class 工作....
第一程去曼谷...business class 只得一個客....後面 economy class 出奇地都係得百幾個客, 所以得閒得很, 我甚至未take off, 已經做埋close bar cart 的程序...俾老總笑說:"嘩..你好趕住收工?".....
第二天做bkk - cmb shuttle...雖然之前已經訓左around 3 個鐘, 但依然好眼訓.....最後係cmb transit 時要靠早前買下的咖啡黎吊命....
第一程bkk - cmb, loading 只有一半, 紫姐話呢程派我落去ey幫手, 因為一陣cmb - bkk ey會full load, 所以呢程bkk - cmb我落左去幫手, 下程cmb - bkk我可以留返係 business class, 唔洗咁辛苦....是否我個樣俾佢覺得我真係太眼訓, 所以佢作出這樣的安排?
anyway, 我落左ey, 見到所有同事都戴哂口罩....唔知點解, 總係覺得怪怪地.....
雖然loading 只有一半, 但唔代表係好好做, d 客都飲得幾勁... 加上上班機的同事做uplift 做得唔夠, 都未開始 meal service, apple juice 只係得返半盒.... 難道上班機的同事不知道我地回程cmb - bkk 班機是full 嗎? 由於係cmb 我們不能做任何uplift, 所以後來我也不知道回程full load 同事們怎樣....大慨有乜野就serve 乜野....
由於整晚都沒有訓, 所以本來打算回到曼谷出去行下, 但最後都不敵睡魔, 係咁訓.......
其實起初飛呢班機見到有位出名的阿哥加埋最後一程有位出名的老總, 是有點怕怕...不過一切都算順利.....
只係回來後又打敗仗, 一日都係酒店房間的冷氣及機上的chilling system....

No comments:

Post a Comment