9 May 2009

CMB again~~! (後加 之 搏懵)

2009.05.06 to 09
第 409 次飛行

今晚同朋友傾傾下計時, 忽然令我諗返起係o岩o岩班機cmb - bkk boarding 時發生的一件小事....
那班機本來business class 只係得22位客...但因為e/y overbook 的關係, 將會有好幾位upgrade 的客人...
到最後, 以我地所知, business class 將會有 34 位客人....
當時, 已經有 31 位客人上哂機, 但遲遲都未等到最後3 位客人...而我地check 過張 seating chart, 應該係 17 d,e,g 的客人未上機....
我地等呀等, 終於等到一連3 位客人一齊上機....
第一位行得太快, 都未問得切對方望望佢張 boarding pass 帶位...
第二位又係行得太快, 但因為佢手上拎住張 boarding pass, 所以我大慨望到那張boarding pass 上的座位號碼應該係屬於e/y 的....
第三位又係行得太快, 所以又係睇唔到....但我partner 同事w 看到也是一個e/y 的座位號碼....
之後佢地3 位行到 17 d,e,g 的座位就停左落黎, 一排3 人坐左係度...
呢個時候, 我與同事w 都覺得奇怪...明明我地望到佢地其中兩位應該係坐e/y , 點解會坐左係 business class 呢?
有同事還要說給他們3 人drink....我說...不如check 下佢地係唔係真係應該坐係度先....
於是我行埋去, 該一問佢地拎張 boarding pass 睇.......
第二位...坐43 H (economy class)
第三位...坐4x (economy class)
第一位... 坐xx (都係economy class)
真係豈有此理.........
後來我話佢地知佢地既位係後面, 而唔係呢度......但佢地竟然就想咁樣就走....你地d 行李呢?
再同佢地講, 麻煩佢地帶d 行李去後面...唔該哂......
呢個民族d 人....都已經唔係第一次係咁......4 月頭個次既cmb 機....都發生過類似呢d 事件.........就係個ground staff 帶個e/y 客上機...點知帶帶下個客唔見左人...原來已經坐左係 business class 的座位上嘆世界.....真係抵打.....
所以呢d 機....就算唔full load...都係打醒十二分精神~!

No comments:

Post a Comment