11 January 2010

精神上的累

2010.01.07 to11
第 449 次飛行

HKG - CDG
坐係 30 K 既女士一上機就話自己有backpain, 4 個pillow, + 3 張 blankets...還說坐係佢隔離既朋友都3 個pillow + 2 張 blankets...
完成任務後, 47 G 既女士黑哂面seat back cannot slide up, 於是我去engineer...
搵就搵到, 但最後因為飛機要走的關係, engineer 只係slide up 返個seat back (但變左slide down 唔到), 就走了...
我沒有怪他, 完全明白大家都係"有心無力"...
於是剩下我同個客解釋一番....
搞掂完呢單, 飛機滑行中....48G既法國男人話隻腳要敷冰, 又話要調位, 等隻腳舒服d...
搵到zone 5 第一行既中間位俾佢, 佢一聽到中間位就立即話唔調....連冰都唔洗敷啦....
起飛後直到第一餐, 我個zone 有個客唔舒服, 要嘔, 結果攤左係 dr 5 crew seat 一陣...
然後 45 H PTV 唔work....搞左一大輪, 俾位佢調, 又係唔調....
呢個時間 1 st group 同事們去左休息...
當我個zone 既問題初步解決後, 以為可以鬆一口氣時, 另一邊又有問題發生....
46 BC PTV 又係reset 左幾次都唔得, 之後46 C 法國男人入黎galley 嘈, 之後仲投訴埋第一餐有同事倒瀉左少少蕃茄汁係佢度....
於是同事Y 摸黑 (當時成個cabin 已經dim 哂light) 搵客同 46 BC (法國couple) 調位...
首先同事Y 問 55 D肯唔肯調位, 點知同事Y同 55 D 傾緊期間, 55 C 個客醒左, 以為同事Y 想搵佢(55C)調位, 因而覺得同事Y嘈醒左佢...又要 complain... 但其實成件事完全唔關 55 C 事, (1) 同事Y 完全冇諗過要 55 C 調位, (2) 同事Y 完全係冇同 55 C 講過野....
我地都明白55 C 係紐西蘭經香港轉機去巴黎, 係好累, 好需要休息, 但唔需要冇啦啦自己扎醒左就投訴我地掛....
搞左一大輪...最後44 C 個客(44 B 係吉位)肯同 46 BC 調位, 而老總開左張 voucher ($20 usd 洗衣費) 俾46 C 平息事件...
點知 46 bc 一調左位就去左訓覺....而唔係睇電視....
後來有客說:"佢地調位黎做乜?".......
(不過有D 野真係整定既....到早餐既時候...連44 BC 既 PTV 都壞埋... 整定個對法國couple 係睇唔到電視....)
搞掂完46 BC couple 後, 之後又有客話唔舒服要係 dr 5 crew seat 攤下...
攤完一個, 又一個話唔舒服....
後來坐 30 K 既女士(boarding 時叫我俾pillow, blankets 個位)入黎galley 搵返我...
話佢backpain 得好嚴重, 想攤係economy class 同 business class 中間個條走廊上(即係上 upper deck 樓梯前面個度)...
我梗係話唔得...
然後佢話想攤係我既door 4 galley 內...
我心諗: " 唔係掛..."
最後得到老總既批准, 叫左佢去 dr 5 crew seat 攤下... 佢連轉個身都要扯住條seat belt 借力先轉到身....睇見佢都幾慘...
***
唔單止d 客有不同既問題...連架機都有d 問題....
zone 5, 較23度就出熱氣, 成個cabin好似焗桑拿咁....
但一較低一度, 成個zone 又凍到飛起.....
咁樣搞法, 我想唔病都好難.......
***
終於到左巴黎....
仲以為送走哂d 客落機就班機就告一段落....
點知L5 既 mode selector 轉唔到 manual mode...
轉唔到 mode, 成班crew 自然唔走得...
等左大慨 15 分鐘, 有 engineer 上黎, 照一照個 mode selector, 發覺裡面結左冰.....
(好想影張相, 不過因為趕時間落機關係, 最後冇影到)
anyway, 既然engineer 黎到, 加上老總係咁催促下, 我地快快落機.....
***
CDG - HKG
有位坐 49 G 既 DM(diamond card menber), 話GROUND STAFF AS A COURTESY BLOCK 左 EF 俾佢, 但話坐係D 位既 SILVER MEMBER 霸左佢個E 位(當時D 位既客已經放哂 jacket 同鞋係E 位上)...又同我講佢因為落雪關係已經兩日走唔到, 兩日冇訓過, 所以佢好需要EFG 3 個位訓覺, 但自己又唔好意思叫個客俾返個E 位俾佢喎, 所以叫我搵老總同D 位既SILVER MEMBER講...
之後我去搵老總報告...當時兩位阿姐都係度, 但因為大家意見有少少唔同, 所以商量了一陣, 但一定不出5 分鐘....點知係我去搵老總期間, 個DM 又 叮, 問同事Y 點解咁耐老總都未同D 位既客講....
最後大家解決左件事, DM 有返佢既 EFG 位, DM 就繼續話: "我都明白好難做, 我自己都唔好意思呀, 但因為個邊落雪幾日冇訓到, 好辛苦呀...blahblahblah...."
我心諗...我都好明白你好辛苦同非常唔好意思....但其實我好肯定機上大把人既情況同你一樣囉, 都係因為落雪既關係要係london 黎到paris 先走到....但都係得一個位訓覺....
(點解我會知? 因為有d 客又係london 轉過黎paris, 再飛去香港, 但原先訂左係 london 去香港既 kosher meal 就冇左...佢地冇覺好訓, 冇啖好食, 仲慘...唉....)
不過冇辦法, 鬼叫佢係 DM....又鬼叫張PIL 真係寫左as a courtesy block 左 E 同F 位俾佢.....
解決左呢件事後....
頭等有客collapse 左...
就係前面頭等阿姐忙碌緊既時候....
經濟客艙開始杯麵戰...
就係呢個時候....叮.....
另一件事又發生了..
坐61 H 既後生仔唔知係飲醉定係o拍左丸....係咁摸後面62H 個位香港女仔...
甚至連坐對面G位既 50 幾歲鬼婆都唔放過.....
62 HJ個對香港couple 同我投訴時, 61 H 既後生仔仲係我面前摸緊 62 H 個女仔....
(個一刻, 我真係好想將我呢排既不快一巴打埋去61 H 度)
我警告完61 H,
對方講左SORRY, 但之後又再摸人...
坐佢後面個對62 HJ couple 話要調位.
但班機都幾FULL, 調一個就易, 調一PAIR 就難D....
又係攪左一大輪....
最後有位阿哥去鬧同凶下61 H, 仲出埋written warning.....
其實我最想可以 handcuff 左61H.....
至於個對couple 成日想調位, 最後有同事說: "點解唔叫佢男朋友同個女仔調位呢?"
女仔既解釋係, 怕佢男朋友坐左H 位後, 會忍唔住打 61 H....
當然, 係最後冇辦法調位之下, 為左女仔著想, 男朋友最後都調左去H 位...
係呢d 時候, 就可以睇得出一個男人有幾愛佢既女人.....
不過對於呢對couple,  我有點保留........
***
如果呢班機唔係錢多, 同埋我有目的(下篇再講), 我諗我唔會做.....
其實以上很多都只係小事....但當加埋一齊(一單接住一單) + full load 機....精神會很累....
累到我冇胃口食野.....連訓都冇心機去訓.....
回到香港, 很想做一件事去釋放下自己........

No comments:

Post a Comment