21 January 2010

真的,當上空服才知道 (轉載)

2010.01.21

當上空服才知道,每個空服都一定俾人問過既三個問題:

「聽日飛邊呀?」「幾時又飛啦?」同「打算玩/做到幾時呀?」  <-- 仲有「你飛邊多呀?」, 有得揀飛邊我都想揀...
當上空服才知道,silent review既時候,review緊既通常唔係safety。  <-- 我都有review架....不過有時都會發下白日夢.....尤其是landing 個時, 真係好怕自己訓著左....
當上空服才知道,Facebook極有可能成為公司監察你port sick背後真正原因既重要線索。  <-- 呢樣我信, 因為公司真係得閒冇野做, 可能已經有公司人監察緊大家既blog....
當上空服才知道,真係有人以為飛機上咩野都有,包括指甲拑。  <-- 呢樣都有人問過我拎, 亦有人問過我機上有冇微波爐, 有冇洗衣粉, 有冇風筒, 有冇萬字夾, 有冇衫換....連我既粉盒都有男人問我借黎用...
當上空服才知道,每個空服都幻想過,面對「燥狂客」同「硬時間阿姐」可以好似麗妃咁一句「打你咪打你囉,使擇日呀?」  <-- 兩者我唔算遇得多, 加上忍耐力都算高, 真係唔知點面對既話, 我會哩埋係洗手間內....(真係試過一次), 不過我信呢d人會有報應....
當上空服才知道,港女係機上有多一個symptoms,係永遠唔會同你直接講野。只會同佢男朋友講:「同佢講, 我要雞呀」,明既,娘娘永遠唔會紆尊降貴同奴婢對話,好彩有公公傳話姐。  <-- 呢樣形容得好, 各港女唔想身邊既男朋友/老公變左公公, 就唔該唔好再做自以為矜貴既港女....
當上空服才知道,一句「七喜走雪」已經暴露左你既草根。 (仲有紅酒加冰呀)  <-- 仲有"紅酒加七喜" 等等....
當上空服才知道,一個可以幫到你check loading既地勤紅顏知己,係生命中有著非常重要既地位。
當上空服才知道,笑未必代表開心,黑面就一定俾人激親 (笑可以解決好多問題)  <-- 做得越耐, 就知道呢行好多人都有情緒病, 近期發覺自己都有呢個趨勢.....唉.....
當上空服才知道,一句話未必係字面既解釋咁簡單,例如「唔該曬」係包含左「知啦」、「借借」、「多得你唔少」同「唔該你」四個意思。  <-- "唔該哂" 呢句係工作時真係好重要同好有用, 一班機講過百次, 甚至連而家平時生活都會成日講....不過仲有一句係 "唔好意思/對唔住"包含著"你唔好要煩著我, 我認錯就好了..." , "上級既說話永遠是對的...",有時明明係對方錯左, 都係硬著頭皮自己認錯....
當上空服才知道,女人既世界,有時攻心過<宮心計>  <-- 絕對係! 好恐怖...
當上空服才知道,飛機餐並不一定難食,如果你食既係商務同頭等既烤羊架、牛柳帶子燴飯,同鮑魚煲仔飯,記得留肚食埋個冰糖燉雪梨。 
當上空服才知道,direct taxi返工放工,終於明白闊太出入有司機接送,原來係咁爽既事。 
當上空服才知道,潮牌飾品如Agnes b, olive de olive, bread n butter等,唔一定要去日本買。 
當上空服才知道,一折機票真係好平。平到你會考慮過一過北京,而唔去澳門。去台灣而唔去海洋公園。迪士尼不包括在內,因為我地有半價。( Standby ticket 好痛苦,好似乞衣咁)  <-- standby 的時候的確有點痛苦同埋坐立不安....有時仲會遇上態度不是太好既人員....
當上空服才知道,一齊Overnight過,玩左幾日,未必能成為朋友,唔好咁快將私隱心事公諸於世,否則你就會知道「出名」原來可以咁容易。  <-- "宮心計" 就係咁發生...
當上空服才知道,有人囉住花係B閘口接機,係每個空姐渴望又唔會承認既事。(亦即係情人節求婚個單)  <-- 如果有人咁樣做....我會....
當上空服才知道,乘客唔騎呢,人生就沒有樂趣,同事間就沒有話題。(每日都咁騎呢,唔騎呢個日係唔正常)  <-- 係...問題日日新鮮....不過有時同事們又唔洗講足幾日....聽得多...自然好似變左發生係自己身上一樣....所以坐crew bus 時, 好多時都鍾意塞著耳仔聽MP3....
當上空服才知道,大陸客同外國客最大分別係:收餐時大陸客揚一揚手,大喝一句「拿去」,同外國客遞tray俾你一個眼神接觸,然後講一聲「thank you very much」 <-- 又唔係個個都係咁....不過外國人的態度明顯比華人好....而最態度唔好大部分來自太太們(尤其是香港個d) 同埋ABC....
當上空服才知道,某天穿著制服,背後無左「嘰嘰卡卡」既行李轆聲,會好唔習慣。(公司 D 野好快爛)  <-- 呢樣野係人都知, 個coat hanger 換左都冇半年就爛左, 但已經唔可以換個新既, 二手都好吧...蝕左...
以上都是轉貼自同事, 再加少少自己的意見, 大部分我都有同感.....
其實每次見到空服對著你笑時, 背後有幾多煩惱.....

No comments:

Post a Comment