31 January 2010

Today, is not my day

2010.01.30 to 31
第 451 次飛行

standby 差唔多去到尾聲, 終於有 acknowledgement...
都算唔錯...係一班Narita long stay...
唔知係唔係weekend 既關係, 阿姐說, 整班機得4 位同事沒有port sick, 其他全部都係called standby....(真係估唔到咁多人port sick 喎)
不過出發那天, 似乎有點不順...
首先, 未上到機已經係crew bus 上整傷左隻右手腕...(點樣發生, 係度不便透露吧)
起初以為冇事, 點知上到機打算將自己既行李放上行李櫃內, 拎到一半, 發覺右手腕好好好痛...仲完全出唔到力....心諗"死啦...."

有諗過叫對面門既女同事幫我手拎行李, 但又唔好意思.....
幸好, 呢個時候, 有位上餐既阿哥經過...
我就問佢可否幫我個忙一齊放件行李上去....
由於右手腕受了傷, 所有工作都要就住就住咁做, 又或者大部分時間用左手借力...
可惜既係, 我既左手一向唔夠右手大力, 長期依賴下, 我發覺左手腕既舊患復發....(以前因為乘客既行李而受傷過...)
直到做service, 左手打算拎起個coffee jug, 點知忽然冇力, 成個coffee jug 趺左, 好彩只係趺返落個blue drawer 內, 咖啡沒有濺到其他同事, 不過我自己左半身都有咖啡漬要去洗衫.....
我不禁說了一句: "today, is not my day...."
同事說: "唔好咁啦...."
回程時, 我決定去問老總拎份工傷report 寫寫寫.....報左案先.....
幸好的是, 整班機乘客都還可以 (雖然梗係有幾個特別麻煩),
幸好的是, 所有同事都很好......(這是非常重要的)
好奇怪的是, 近期一起係同一galley工作既女同事, 遭遇都有點相似, 所以特別好傾....
有時會令我覺得, 這一切好似是一早預先安排好.....
當中, 我又領悟到一些東西....
現時為止, 右手其實好了很多, 起碼拎輕既東西, 打字都唔成問題, 但一拎重野, 就痛, 又或是右手做某些動作時 (例如洗面) 亦會痛...
所以還是要去探探專科醫生......

No comments:

Post a Comment