13 June 2012

自稱素食的金童

第 596 次飛行

想了很久, 也想不到這篇文的標題, 因為我實在不知怎樣形容這位乘客....

為何叫金童?

金=金卡

童=他的姓跟小童的英文一樣...

自稱素食=照字面解就可以了, 稍後再補充...

事發地點又是在一班特長的航班上........

大部分姐姐都只會向鑽石會員打招呼, 不過可以的話, 而鑽石會員又不是太多的話, 我會向金卡會員打埋招呼....

當我向金童打招呼時, 他對我說, 自己坐過星航, 感覺不好, 所以今次試一試敝公司的特級經濟客艙....

之後他告訴我他訂了特別餐, 還要是strict veg meal, 這個餐比起一般素食餐更嚴謹, 不止所有肉類不吃得, 連奶, 蛋, 蜜糖類的食物都不能吃....

但同時, 他竟然對我說, 如果第二餐有多餘的main course, 他想要一份雞! 

"o下? 乜你唔係素食者咩?" 我心裡道....


我亦告訴他, 若他想要多一份餐, 要待我們派完餐, 待所有乘客都有東西吃, 而我們又有餐多了出來, 才可以給他...

當時的他說明白,知道, 理解...

到做第一餐時, 我的囡囡告訴我, 有客想食多一份main course, 可否給他...

老實講, 因為不夠main course 的選擇, 所以另一位姐姐已經連我們的crew meal 都release 埋出去, 所剩下的只有素菜意粉, 我問囡囡是哪位乘客要求多一份餐, 她告訴我是金童...

"佢同我講第2 餐先要多一份餐架喎..."

囡囡回應:"唉, 佢話佢果個特別餐唔係特級經濟客艙的餐喎, 所以佢要求多一份餐囉..."

然後我發現, 由於他的特別餐是一早set 好了在經濟客艙的餐盤上, 而不是set 在特級經濟客艙的餐盤上, 所以有所不滿...

但其實兩款餐盤只有杯的顏色, 以及餐具是塑膠與否...

-_______________-

由於只有意粉剩下, 而他只是想要多一份餐, 所以我叫囡囡給他一個意粉就好了...

怎料, 囡囡回來, 告訴我:" 金童話佢唔食得意粉喎! (你聲稱是素食者, 但反而不吃得素意粉?)仲話等左咁耐, 有d不滿喎, 佢仲叫我去商務客艙搵其他選擇俾他, 我叫他再等等, 他話都等了那麼久, 商務客艙既service 都做完啦, 唔知佢會唔會投訴...."

好明顯, 呢位金童想玩野....於是我叫囡囡交給我處理....

最後我走到商務客艙...見還有幾個選擇, 最後我隨意選了一份餐給他...

當我與他對話時...他又沒什麼不妥...

後來安全帶的燈號著了, 他按call light 要求一杯熱綠茶, 基於安全理由, 我們不能送上熱飲...

怎料他不肯讓我們reset 返個call light, 要等到杯綠茶送上為止....

-_______________________-

他不讓我們reset call light 問題原本不是太大....

但最慘是令另一位不知情的姐姐時時以為我的囝囝囡囡們沒有主動去應call light 先事大! (事後我已經為我的囝囝囡囡平反)

>______________________<

後來後來, 他又投訴同事的廣播太大聲....等等等等....

到了派第二餐前, 我將金童的特別餐砌成特級經濟客艙的餐, 交給姐姐處理....無聲無色地塞住金童的一張咀巴........

再對囡囡說:"如果佢再蝦你, 你話我知, 我去x 佢.."

皆因我發覺, 這位金童看顏色做人...見囡囡就欺負, 見到我與姐姐時, 就粒聲唔出....

像他這樣的人, 我相信他乘坐什麼航空公司都會不滿, 而我更加相信所有航空公司的空服都不歡迎他!

No comments:

Post a Comment