26 June 2012

Make a Wish

第 597 次飛行

眨眼間, 2012 年已經差唔多過左半年...

我又大一歲...又花多一年青春係空中...

由未升時, 俾人問有冇男友, 到升左之後, 係咁俾人問我結左婚未, 多謝時時刻刻都有人提醒我仲係原地踏步...

今次班機最難答果條問題竟然係:" did your bf kiss you in your birthday?" =.=|||

真係答你冇又唔係, 有又唔係, 事實上我可能連男友都冇個....而我都唔鬼記得自己最後答左d 乜...

由20 歲in, 直到今天, 雖然都仲有好一段日子先夠10 年, 但隨著有新血的加入, 真係覺得自己"老"了,  雖然直到今班機都仲有阿姐同我講佢做得我阿媽....

這半年的飛行就以這班羅馬航班作為總結...

那是一個last min swap! (原本的是悉尼, 換了倫敦, 再換羅馬)


沒辦法, 倫敦的航班實在為我帶來很多陰影, 加上自己是教徒, 所以對羅馬這地方特別親切.....

這個突如其來的羅馬之旅, 原本都是期望不高...但求想去一去多年來想去既梵諦岡博物館....

今次終於去得成, 源於有同事知道我有興趣, 而忽然打電話俾我即慶出去...

然後再去埋許願池再次拋下硬幣, 許了一個小小的心願....



回程, 遇上某選過美既女星為座上位...不過我除上在她身上找到美之外, 我完全搵唔到佢值得我喜歡既地方....

其實佢唔講唔該多謝都唔緊要, 但禮貌上都應該有eye contact 掛....但從來都冇, 怪不得連阿姐都話佢一d 都唔高貴...

然後食野又假揀擇....呢頭話只可以食魚, 果頭又叫左個鴨麵....

好彩佢唔係我偶像, 唔係我一定會好失望啊!




No comments:

Post a Comment