1 January 2008

發惡

2008.01.01
話說前幾日, 我又收到公司 e-mail, 話我12 月中有班 LA 機唔見左隻錶....每次我收到呢d e-mail, 我都會拎番個班機 的 opening 同 closing seal checklist 對下, 睇下自己有冇開過那個compartment... 但今次, opening 同 closing seal number 都係一樣, 即係證明我從來都未開過那個compartment, 咁何來會唔見左隻錶呢?  咁我見o岩o岩呢班LA 機係正 office hour 時間, 所以又上左公司2 樓搵鑽石先生寫 report...
我拎哂兩張 seal number checklist 俾佢睇, 證明我冇開過那個 # 411 compartment, 點知佢唔信我, 走去問佢的同事, 我好堅稱說: " 我好肯定隻錶係放係 411 的 compartment...", 我心 諗: "我做duty free 多過你啦..", 最後鑽石先生相信我....之後佢話我仲有兩單野未 settle, 我說我上兩個星期先黎過搞, 佢先話可能account 個邊未搞掂....然後佢又話: " 其實 black and white 你應該要開一開那個compartment check 一check 裡面的 expensive items...", 我聽後, 已經忍無可忍....說: "我上次就係break 左seal, check 左 expensive items, 都可以之後收到e-mail 話唔見野...咁如果冇客買那個compartment 入的items, 咁我點解仲要幫你地break seals check items 呢? 一陣你地又話我唔見左野, 咁我點算?" 講個一刻我係好嬲, 可能我有d 激動, 鑽石先生立即說: "咁我都係俾個建議你者..", 我再講多次: " 點都好, d 客唔買野, 我係唔會開那個compartment, 我唔break seal, 先有證據證明我冇唔見野...如果我break 左seal, 就算我check左裡面的items, 到時唔見野, 我已經冇證據啦!"

No comments:

Post a Comment