11 September 2008

倫敦機

2008.09.08 to 11
第 364 次飛行

係咁多歐洲機中, 我覺得倫敦機係最難做.....因為俾人鬧的次數係比較多.....
今次, 我遇到一位英國佬....
話說我做完我自己個zone, 去左對面幫其中一位新人去2 man cart....當時, 派餐都派到尾聲....
而當時得番 fish with rice 同埋 penne pasta, beef with mashed potato 冇哂啦...如果真係要, 只好heat crew meal....
因為最後好多人都要beef with potato, 所以阿姐只好heat左我地的crew meal....但需時15- 20 分鐘.....
坐 57 AC 一對夫婦, 老婆要左 pasta, 但佢老公堅持要 beef with potato, 咁我只好同佢講: "the meal is heating up now at this moment and it takes aboutt 15 to 20 mins, and i will come back to u as soon as possible..."
點知佢一開口就鬧我: "u ask me to wait again? i have been waiting for so long...."
阿姐與一眾同事都叫我同個客講那些是crew meal, 因為唔夠 beef with potato, 只好 heat up 埋d crew meal serve 俾d 客....我照說了....點知佢話: " you guys take a break before u serve me????" <--我心諗, 你邊對眼見過我地take 過break?! 我地一起飛就派餐啊!
佢又話: " i m the only one who is waiting..."<---我都係衰格, 我指一指佢周圍的pax, 說: ' they are also waiting for beef with potato...", 佢聽後, 望望, 立即收聲....但其他客已經係咁望住佢.....
之後我俾左個tray 佢.....叫佢enjoy 個appetizer 先...點知佢成個tray 好 rude 咁丟番俾我.....話: "u serve me tray and main course together when ur meal is ready!!!", 再一次, 佢又好大聲同我講野.......咁好啦, 既然佢想我一陣先一次過serve 佢, 咁我只好拎返個tray 先....
點知我一拎走個tray, 佢就話: " so now, i have nothing to eat!!!"
我心諗: "大佬, 又係你俾返個tray我先, 叫我一陣一齊serve....而家你又話佢冇野食...."
於是我火都黎, 我說: "that's why i give you the tray first, so u can enjoy your appetizer while the meal is still heating up.....however, you are now giving me back the tray, and telling me to serve u tray and main course together later on....and this is your choice....and again, sorry for any inconvenience caused..."
說完, 我都廢事同佢再講, 成個cabin 既人都知佢鬧緊我.....位新人一味只係呆呆咁望住我....而我只好叫新人一齊拉番個cart 回 galley.....
好好彩, 一回galley, 阿姐有兩個crew meal 已經 heat 好, 我立即拎左俾位英國佬....一出 galley, 我見到位英國佬周圍行, 睇下d 客既餐....我真係頂佢唔順, 佢連對面 aisle 既客都睇埋.....
俾左個餐佢, 佢乜氣都順哂啦....
我再回galley, 老總入左黎, 問有冇特別事發生, 我都未講, 已有同事說: " 頭先孤菇俾個客係咁鬧...".......
搞掂位英國佬, 就開始杯麵黨......點知個galley 又唔聽話....右邊galley 個tap 有水, 但個sink 去唔到水, 左邊galley 就剛剛相反, 個sink 去到水(係慢d), 但個tap 係冇水.....後來有dd 水時, 明明應該出凍水, 竟然出左熱水.....太恐怖......結果每次要水, 都要去 business class 拎....好煩.....好彩有 business class 同事幫手咋.....應call light, 去drink, 去杯麵, 做足4 個鐘冇停過, 冇坐過.......仲要london 既 custom 好煩, d seal 又要對到好o岩....終於係 1 st group rest 完返黎o岩o岩搞掂哂....
到我休息時, 對腳好似已經唔係自己咁......攞命.......
回程當然十分順利...因為係 night flight 呵呵.......
下篇再細說倫敦之旅吧!
 

No comments:

Post a Comment