11 September 2008

英格蘭西南部歷史之旅

2008.09.09

已經有成年半冇黎倫敦啦! 今次黎之前做足功課, 一早睇過下d 旅遊書....
到達的第一晚, 雖然已經好夜啦, 但決定都係唔好哂左個機會, 自己一個人報左個tour 去 sightseeing....
只係睡了4 個鐘頭.....
就開始整天的英國西南部之旅.....

其實我本來只係想去睇 Stonehenge, 但諗住順便去埋附近的 Salisbury 同埋 Bath 這兩個地方.....
首先有 tour bus 07:15 pick up 我, 再接埋其他遊客, 駛去 victoria....再轉乘另一架tour bus.....可惜天公不造美....當tour bus 慢慢駛入西南部時, 雨越落越大......我真係唔明白, 點解我次次黎英國都落雨既?!
坐左兩個鐘頭車, 終於到左第一站 - Stonehenge, 位於 Salisbury 以北的一大片草原上....相信公元前3000前年呢堆石已經係度.....最吸引人去睇係因為永遠無法解釋點解呢堆石會係一片大草原上出現....同埋堆石的實際用途, 因為咁樣, 所以亦出現了好多唔同的說法.....




 
係呢度逗留左半個鐘, 就出發去 Salisbury......其實都未幾好彩, 我地落車時, d 雨都唔係落得好大.....
坐左半個鐘頭車, 就去左 Salisbury, 首先去左lunch, 今次個tour 除左我自己一個人join 之外, 仲有一個日本女仔都係自己一個join, 後來lunch 我地坐埋一張table....佢問我點解會黎london, 我話business trip, 之後佢問我係唔係 cabin crew.....乜真係咁易睇樣就睇得出我係 cabin crew 咩???? 原來佢係 JAL crew 黎, 始終係同行, 好易睇得出掛.....
lunch 過後, 我就去左附近的 Salisbury Catherdral.....是英國最高的教堂....教堂內有展示出初版的大憲章....不過擺放大憲章的 chapel house 係唔准拍照.....



 
參觀了大約一小時, 又要回到 tour bus, 坐大約一個鐘去Bath 這個地方.....
Bath 最特別的一個地方就係是英國唯一有熱泉的地方.....
一落車, 就去左Roman Baths Museum 這個必去的地方.....如果有心睇哂裡面所有野, 起碼要花個幾鐘.....其實我對呢個浴場興趣不大, 好想出去走走, 但因為落雨的關係, 搞到都冇乜mood....只係花了點時間係浴場內參觀....



 其實起初冇諗住visit Bath 這個地方....但這個地方真係令我眼前一亮.....
 
最靚就係成個city 的設計, especially " the circus" 那個part.....因為自己影唔到的關係 (要係高空影落去先靚), 所以買了張 postcard 補數......
 到了4 點半, 又上番 tour bus, 回程了......
起初我仲以為會有tour bus 送番我回酒店, 點知原來佢地只會去某幾個underground drop off 我地, 要自己回酒店......好彩未天黑.....因為公司轉左酒店後我第一次黎, 所以出左underground 真係唔多識行番去....最後誤打誤撞, 總算回到酒店....
Bath 這個地方, 有機會我會再去多次......
回到酒店已經好累好累.......係時候訓一覺好既....
更多的照片係呢度: Stonehenge, Salisbury and Bath in England  enjoy....~~!

No comments:

Post a Comment