15 September 2008

一年後.Whistler

2008.09.12 to 15

去完倫敦後的4 日假, 我俏俏地踏上去溫哥華的客機.....前往我喜歡的加拿大....
 
不同的是.....這次我的身份唔係空服, 係乘客.....
 
到達的第一天, 不忘到了附近的茶餐廳食飯.....然後就休息, 準備第二天的行程....
第二天, 一早去左附近租車, 然後渣左兩個幾鐘頭車去 Whistler....(當然唔會係孤菇渣啦, 如果係我渣, 可能天黑都未上到山...呵呵!!!!!)
差唔多9 點出發, 11 點幾到左......好開心天氣十分好.....
一路上, 都令我好記得上年9 月發生過的事.....
上年9 月, 我做了班奪命888, 剛巧少爺lo 被call standby 又係黎左vancouver, 我地就打算相約join tour 上 Whistler, 點知因為高速公路上有交通意外發生左, 搞到全線封閉, 上唔到山, 不過最慘都係我部相機俾個 tour guide 大肥婆跌壞左.....令我好心痛.......那時, 我決定, 我總有一日要再試上 Whistler....
然後, 原本應該今年11 月與仔仔來這裡, 不過一切一切都已經轉變了.....
泊好車, 就去左買ticket坐 Whistler Village Gondola 上山.....(crew 係有discount 架!!!) 

 由於成朝都未食野, 所以一上到ridge outlook 就立即去 lunch.....
醫好個肚後, 我地決定趁天光坐左peak chair 上左 whistler peak outlook 先.....
第一次坐呢種咁既peak chair.....覺得好刺激.....呵呵! 不過.....越高, 就越凍, 凍到我成個人都震........
 

 
坐了15 分鐘左右, 終於上到去.....好靚啊!








 
我地係上面行左一陣, 因為我地仲有其他地方想去, 所以只好放棄唔行去 Harmony Alpine Tea Hut, 落番去 Ridge Lookout....
落番黎的時候, 仲凍過上去個時......那一刻, 我感到整個身體同當時的氣溫一樣咁低.....



我地係Ridge Lookout 逗留左一陣, 買d 野飲提神同埋保暖, 同埋紀念品, 就坐番吊車落山......因為那時已經3 點, 我地要趕去下一個目的地.....


 

渣番兩個鐘頭車, 去左 Capilano Suspension Bridge.....今次係我第2 次黎, 上一次黎應該係06 年 9 月吧....不過今次的感覺唔同, 因為今次有人陪我麻.....唔洗再孤令令自己一個行.....
 再次要講一講, 而家去呢度的入場費, 有張crew 卡係手, 依然係唔洗錢入去架! 真係好正! 呵呵! 又慳番差唔多 30 CAD...hehe...
 
遊左大慨一個鐘後, 我地就去左 Granville Island 既 "The Keg" dinner......
 
那時我地已經累同埋眼訓到就快訓著....所以我地坐左都冇一個鐘, 已經趕住食完走人.....

第三天只係附近走走, 然後就起程回港.....
怎料去到機場check in, 發覺booking 出現了少少問題.....架機又有少少問題....
不過最後都安全回到香港....
還有更多的相片係呢度: Whistler & Capilano Suspension Bridge in North Vancouver enjoy~~!

No comments:

Post a Comment