17 September 2008

台北 Split

2008.09.16 to 17
第 365 次飛行

呢一日, 我唔係太開心, 一切都係源於我下個月的 roster.......
加埋一d 其他小事件, 令我笑都笑唔出.....
回到公司, 見到好朋友 Iris, 佢問我係唔係唔開心, 因為好少見我唔笑喎....
是啊, 這幾天, 流了很多眼淚.....
最搞笑係....我心不在焉到拎住自己個handbag 係咁行過金屬探測器幾次連自己都唔知......
幸好的是, 去個程得60 幾個客.....
只是回程full load, 不過是早餐, 加上台北機service 很簡單.....所以問題不大....
工作過後, 我的心情好了很多.....
不得不說, 台北機真係好好做,但我唔可以成日做, 今次係因為一d 特別的原因我先會做, 我目的係跑鐘跑鐘跑鐘!!!!

No comments:

Post a Comment