10 December 2008

一點點無奈

2008.12.06 to 10
第 378 次飛行

紐約機一向都多小朋友....但今次真係幾攞命....首先d BB 喊極都唔停....二黎d 阿媽唔識湊仔.....又再一次唔明點解點解可以成15 個鐘頭機, 都可以唔帶奶俾bb 飲.....又有個bb 有過度活躍症咁...不斷係 cabin 內走黎走去.....甚至有bb竟然唔驚死坐係aisle 上......我地個cart 駛緊埋去都唔知驚.....
不過最無奈都係下面呢個case.....
話說差唔多做第1 個service 時....有對父子去洗手間.....但佢地係打開門咁去....而我地既洗手間係正galley 隔離.....講真, 唔係太合衛生....隔左一陣, 仲開始有一陣惡臭.....
 
於是我行去問佢地乜野事....個爸爸就同我講佢個仔 "拉不出來...", 咁我以為佢個仔唔識去洗手間....所以先打開門去....於是我就叫佢地不如關門自己搞掂去.....總好過打開門, 搞到連個galley 都臭埋....點知個爸爸完全冇理我.....其實呢個時候, 老總落左黎幫我地一齊做service, 佢都聞到好大陣臭味.....但佢當時都未知乜野事, 佢淨係叫我俾個膠袋俾個爸爸, 咁我俾左, 但位爸爸話唔要.....咁人地唔要我都冇辦法.....而呢種臭味越來越勁....我打算去睇下佢地究竟搞乜鬼, 但呢個時候, 老總又要我地出cart 做service, 咁我只好順從......

而因為我個cart 係由後面去到中間, 所以我都睇得好清楚個兩父子同埋老總發生做緊d 乜野.....我做左一陣service, 老總一直都企係洗手間出面, 而兩父子終於搞掂出返黎.....再隔一陣, 老總幫我repenlish cart 內冇既東西.....咁我趁呢個機會多謝佢頭先幫我手睇住個兩父子啦.....點知她說: "下次要自己搞啦....唔係話唔想搞就唔搞架..." 我聽完唔係太開心囉....同埋有點無奈..... 而家唔係我唔想搞.....1. 兩父子塞左係洗手間門口, 我完全唔知佢地做緊乜野.....2. 我俾個膠袋佢地, 係佢地唔要.... 3. 當時又係你要我出cart 做service....試問我仲點樣理到個兩父子同埋搞個洗手間呢? 唉...................講到我好似特登唔想搞咁.....後來我回到galley, 阿哥也說老總話佢點解唔叫d 細既check緊d 個洗手間.....但阿哥都睇到當時既情況根本係身不由己.....加上未起飛前, 個sink 有堆痰都係我本人自己去洗左去, 所以佢都明白我既無奈......
飛左14 個半鐘, 加上crew rest 時, 成日都醒.......落左機既時候, 其實我真係很累....點知過immigration 時, 又一無奈.....
話說我打完指摸, 相都未影, 就已經俾個staff 帶左我去另一個area....我好莫名其妙, 因為我未試過遇到呢個情況....
去到另一間房....我就俾 staff a refer 左去staff b.....
staff b 一邊睇住我本 passport同我張 declaration form,
就同我講: "some1 has the same name as you..."
我心諗....如果話中文名一樣就話唔出奇者, 但我passport 上係中英文名都有架喎....點會有個人中英文名都一樣架?"
之後佢一邊望住我本 passport, 一邊問我好多無聊既問題....
佢問: " why do u come to U.S?"
我心諗...你一睇我著 uniform 都知點解啦..
佢問: "do u have friends in U.S?"
又問: "How many time have u been to U.S?"
我心諗, 你睇下你個system 又或者我passport 上面白色個張紙米知囉......仲問.....
之後又問: " have u married yet?", 然後佢走去睇我幾多歲......唉........
再問:" do u still have long hair now?"
我心諗, 我紮左成個髻係後面啦....咁你都睇唔到咩?????
再問: "have u been to night club?"
i said, " no..."
佢問我點解唔去....
咁我話我唔酒麻.....
之後佢話: "u can still go eventhough u don't drink alcoholic...."
我只好答: "well....i will never go to night club!!!!"
佢終於肯chop印俾我走.....
累到d crew 係出面等我, 同埋幫我睇住我既 suitcase, 非常唔好意思......
但最唔開心都係...見到老總時....我同佢講發生乜野事, 她就說:"你知道咁樣, 就應該第一個disembark"....
唉.....我鬼知自己會俾人捉去另一間房咩????我都係第一次咋.....關心都冇一句就這樣說...唉............
其實呢位老總又唔係唔好.....有d方面我都係幾欣賞.....但可能因為呢d 事啦, 令我又不是太喜歡她.....
不過算啦....都過左去...最後我都順利入左境.....
剛剛到紐約, 下著雪...我身邊既同事們都好興奮, 仲係咁影相.....但我一點開心同興奮既感覺都無.........
p.s 回程就真係好多了, 因為得half  loading.....所以都沒有什麼好寫吧........

No comments:

Post a Comment