10 December 2008

紐約聖誕月

2008.12.07

本來不打算外出....因為紐約的天氣真係好凍, 得零下4-5 度.....冇風吹埋黎都好d, 一吹真係勁凍.....
但有位同事提議去睇聖誕樹, 咁難得12月黎到紐約, 都應該出去睇下, 感受下紐約既節日氣氛既.....
首先我地去左 rockefeller centre 睇聖誕樹, 但唔知係唔係日抖關係....我覺得不外如是......但我相信夜晚既聖誕樹應該幾靚....因為我睇到張rockefeller 夜晚聖誕樹著左燈既 postcard.....

睇左一陣, 真係太凍啦, 去左 Godiva 買左杯 hot chocolate 飲, 好好味呀!!!!!

然後我地去左行5th avenue.....入左一間 disney store...同米妮, 高飛合照.....

後來因為太多人啦.....同埋真係越來越凍.... 所以我地決定回酒店......
可能俾風吹得太多, 成晚個頭都勁痛......而另一位同事第二天夜晚去睇多次聖誕樹.....唔知佢係唔係真係著唔夠衫, return sector 發起燒來.....希望佢快d 好番啦.....
影相既時候, 我忽然有個問題....點解影相一定要笑呢? (因為今日我影相時, 竟然俾同事話我點解唔笑....).....最後佢要我影多張相....係要笑住咁影既..............

No comments:

Post a Comment