3 December 2008

大假後的第一個地獄之旅 - 孟買

2008.11.29 to 12.03
第 377 次飛行
 
放完大假後, 第一個要出勤的地方就係o岩o岩俾人炸完的孟買.....
 
果然有好多同事怕左做孟買呢班機, 因為我的galley 內, 除左我同阿姐外, 另外3 位同事也是call standby.....
而我要多謝曼谷機場的關閉, 令我地可以飛左曼谷呢個站, 直接飛去孟買....亦因為咁, 由原來 full load, 變到得返 130 幾個客.....
 
好快就做完一個service.....而麻煩的客人永遠都存在.....而他當然又是indian 一位......

佢話要whisky, 問佢洗唔洗mix 其他野, 佢又話唔洗, 點知俾完佢, 佢又話要mix with coke...之後當然係要完一杯又一杯......到做service 時....我又問佢係唔係要 mix, 佢又話唔洗, 但之後又話要, 咁我諗住佢梗係 mix with coke 啦....點知佢話sprite???? 好, 我partner 俾 sprite 佢, 點知佢話佢而家要coke, 唔要 sprite???? 我實在有點氣......一個人連自己想要 coke 定係想要 sprite 都唔知.....呢個人真係好失敗.....

我既zone, 我最記得都係一位華人女士.....雖然佢一上機問了我很多問題, 關於係孟買轉機洗唔洗落機等...(因為本班機的終點係杜拜....), 我都明白, 很多人還擔心在孟買的危險....另外這位女士都有問我拎少少機上的必需品....不過她一直都很有禮貌....還體諒我的忙, 時時叫我慢慢黎.....因為咁, 加上我見到佢坐的那個zone 周圍都係indian, 我還聞到一陣我很討厭的氣味, 所以我向她提議調位.....起碼令佢頭個5 個幾鐘頭機程舒服點....唔洗同indian 迫埋一齊坐.....忽然她問我拎張 comment form....雖然我好多時都覺得客人寫了 complimentary 俾我, 對我作用不是太大.....但起碼我覺得能將快樂帶俾客人而感到安慰.......

與同事傾下傾下計, 終於黎到孟買......
一行出機場, 真係未見過孟買機場那麼冷清......我地踏上 crew bus, 前往酒店.......而由於我地住既酒店同被炸了既酒店都係同一集團......連名字都幾相似.....所以差唔多到酒店時, 所有車都係俾警方查完, check 完車尾箱先能進入......而我地入酒店大門時.....要過機.....check 手袋......不過佢地都check 得幾求其.....

睡了一晚.....第2 晚就要捱通頂做班 孟買 - 杜拜 - 孟買 shuttle......而都係最多事發生, 最刺激, 最地獄的一程機.....

首先.....我地report duty 時, 先知道有位親愛的同事report 左sick.....望住 full load 既economy class, 少了一位人手....我地的確有點灰......幸好的是, business class 很light loading, 所以upper deck 工作的同級同事落黎replace 左port sick 既同事.....真係好多謝你....

去個程, 真係好難頂....d 客煩到嘔......飲極都未夠.....一人起碼叫成3 杯drink.....但最慘都係main course 的choice 唔夠.....去到最後個幾行完全 stuck 住哂....因為有兩位客人死都要食 chicken with rice...唔食 ind veg.....後來business class release 左 lamb, 我已經offer 左choice 俾佢地, 佢地都唔要lamb, 係要 chicken....係要我去 check.....好啦好啦.....我只好答應今次我personally 去check..那時候的情況係, 一個死都要食雞, 另一個仲衰, 話冇雞食就寫comment form......而明明之前所有crew 都話冇哂 chicken with rice...所以我先咁肯定同d 客講我地已經冇哂雞......但後來五姐走去拎左6姐o岩o岩heat 左俾我地既 crew meal....咁五姐問我頭先點同d 客講, 咁我話我再 personally 幫佢地check 囉.....之後五姐叫我同兩個客講而家有 chix with rice....個下我真係有d 唔開 心.......我最唔鍾意次次肯定話冇哂choice 時, 冇啦啦又走番幾個choice 出黎....你叫我點落台....?!

 仲要個d 係 crew meal 既.....如果唔係五姐是一個幾麻煩的人, 當我俾我d crew meal 俾個兩位客人時, 我一定會同佢地講個d 其實係 crew meal 黎..... 最後我都死死氣氣去左俾chix with rice 俾佢地....點知那個說要comment form 的男人, 已經一早食哂個indian veg....你話係唔係氣頂?

而最後因為我又要 做duty free 的關係, 當同事食哂d crew meal 後....最後就係我冇chix with rice 食囉.....嗚.............

 本身我已經好胃痛....食完個indian veg, 仲痛......當有人因為冇雞飯話要 complain 時, 竟然有人又話要寫 complimentary 俾我...自問我又唔覺得對佢特別好....不過我可能對佢個兩位老人家好吧.....(我承認我對老人家係有點偏心的...呵呵)話說佢寫完就交左俾galley 內的同事, 點知同事拆開左, 發覺只寫了我的名字....她們說要個客寫埋她們的名字.....我也不明白, 要寫下自己的名字真係那麼重要嗎? 後來同事用另一張紙寫哂我地5 個的名字, 攝係個張form 內, 我見到咁樣...有點肉酸....咁不如我叫個客寫埋她們的名字好了....於是我照做....點知個客聽完我講之後....他竟然只係張form 上大大個字寫我的名字.....就是死都唔肯寫另外4 位的名字.....既然他這樣, 我也沒辦法......
 
今次呢班機, 除左我地位六姐係菲律賓人, 同埋我地6 位bc 都係香港人外, 其他由紅姐上至老總都係indian 黎....而令我地最唔開心既係....前面勁 light loading....但除左係 upper deck 既紅姐外, 其他竟然唔落黎幫手, 咁都算, 仲要俾六姐同我地見到佢地係前面開 party....食野....傾計.....我地係後面economy class 就做到隻狗咁....
 
最後六姐的確係有少少怨言......

終於去到杜拜.....但d 客都唔放過我地....我個zone 竟然有個客訓係個位度, 我地叫極佢都唔落機.....他又唔似飲醉酒....最後要出動 ground staff 上黎帶佢落機......
回程....客人好像好了點.......不過因為 full load, 所以都係做到隻狗咁, 今次好點, 前面的同事"竟然"落黎幫手......做service 仲出現左一個怪情況....不過已經唔想再講.....
臨landing 時, 有一位麻煩bombom 客人買 duty free, 睇完, 又問好多野...e.g 裡面係點樣, 機場會唔會有得買...等等.... 仲要我逐件item 話俾佢聽俾 AED 幾多錢....如果佢叫我話個總價錢俾佢聽就方便得多, 我唔洗篤黎篤去, 部機又鬼咁死慢....急死我.....
 
最後那位客人竟然說: "i only buy this one, i will buy the others on my way back..." 唉.....

不過我覺得呢班shuttle...最驚險就係有人竟然沒有說"cabin crew , please be seated for take off..."幸好那時我距離個crew seat 並不是太遠.....

回到孟買....真係死左半折......最傷都係個胃.....可能太緊張.....真係十分痛呢.....
由孟買回香港個程....雖然不是太辛苦....但又出現有成 5 至 10 行都唔夠choice 的情況出現....最後, 我用了一個我極之唔想用既方法黎度過呢個難關..... 而我個胃又再次好痛, 真係痛到唔係好識笑呢......好彩得一個service, 一做完, 立即休息一下......
睇黎如同事所說, 呢d 機都唔係太o岩我做了.......

No comments:

Post a Comment