28 December 2008

發火了...

2008.12.27 to 28
第 381 次飛行

唔知點解, 呢兩日係有點黑仔.....
這一日, 我如常回到公司返工....見到老總同埋BO (briefing office) 都好緊張....我聽見BO對老總說: "總之你地一係幾個人坐的士去機場, 一係坐是旦一架巴士都去到機場架啦...", 老總說: "等我同d 機頭商量下先...." BO 說:"要快架啦....d crew 要早過d 客上機...blahblahblah..." 那班好像是新加坡機來的....我聽完後, 都覺得怪, 但那時仲未知發生乜野一回事.....只知道公司好像有點混亂.......
之後我如常入去briefing.....想不到一向比較easy going 既菲律賓國籍老總, 今次呢個係例外.....淨係問service 既問題, 已經問了差不多半小時.....
仲要孤菇答錯問題....佢問了3 個問題, 佢問孤菇....如果你on ground check washroom, 發覺唔見左soap 你會點搵邊個...我答了 "cleaners" 直覺話我知, 洗手間呢d 野梗係搵cleaners...點知老總話: " u are wrong!!!!" 之後佢再叫我答多次, 我想說caterer.....但.....諗落好似又唔o岩咁.....最後我都冇答, 等佢講....真係caterer...............
 之後佢問了其他兩位同事有關 children's game 同埋economy class 既客 request  business class entree 的問題....好不容易, 個briefing 完左....反而 safety qs 一條都冇問過.......

briefing 完後, 我先知原來機場今日有人罷工, 所以冇人車我地去機場.....後來等左一陣, 唔知點解又有人車我地去機場喎! 不過我地今次就唔係直接渣入禁區, 而係好似乘客一樣咁上機....
 
上到機, 做哂ground preparation, 遲遲都未做security check....期後captain 做左個 announcement, 話因為機場的員工罷工, 所以冇人load 行李, 所以都未知幾時有得起飛....每隔一陣, captain 又會做多次 announcement, 但講既野都係差唔多, 都係話暫時要到幾多幾多點先有進一步的消息....就係咁, 我地整隊機組人員就係機上等等等, 等了兩個鐘......終於 confirm 開始load 行李, 再上客, 再起飛.......
去個程 economy class full 哂, 好彩business class 唔full, 所以有同事落黎幫下手, 加上又冇老總睇住哂, 所以都算幾輕鬆....係派餐派到最後個幾位人客出左少少問題.....因為孤菇呢邊唔夠main course 派, 但個個crew都話自己冇哂main course 拎出黎....聰明既阿姐最後係其中一位同事既cart 搵到最重要既兩個main course....=.=
仲以為起左飛, 做完service, 一切都告一段落添....點知....descent 時, captain 做了一個announcement, 說有d 客既 baggage 冇load 到上機, 真係多謝哂佢呢個announcement....佢一做完, 立即有客截住我問我點算.....又話佢有件行李去到印尼個邊要立即DHL 俾佢朋友, 因為佢朋友呢兩日就走, 所以唔可以遲.....之後我suggest 佢keep 住check in 行李時那個tag, 當到左印尼就搵ground staff 查詢, 點知佢地話黎咁多次, 都冇見過本公司既 ground staff, 我心諗, 雖然我唔係成日黎呢度, 但冇可能見唔到本公司的ground staff.....既然佢地唔接受我既答案, 我只好問下其他同事睇下有冇更好既方法....點知其他同事既講法都係同我一樣, 因為講真, 我地真係唔知佢地既baggage 有冇load 到上機.....最有效的方法就梗係搵ground staff 吧....之後佢地越講越激動....話我地公司咁既安排係唔得, 又話早知係咁就唔上機....又話咁頭先等成兩個鐘為乜.....blahblahblah.....我只係聽住佢地講野....我冇出聲....出聲黎都冇用....出完聲佢地又係咁駁咀.....我冇氣.....我返去galley 搵阿姐......阿姐話等佢搞掂.....其實阿姐講既野都係同我一樣...而個客同阿姐講既野同頭先同我講既野又係一樣......最後就係reseat 佢地係business class, 咁等佢地一落機就立即走出去搵ground staff 問.....唉............講到最後, 米又係搵ground staff......唉.......
 
其實我唔係唔明白佢地既心情....不過呢d 情況發生左, 我地都唔想架麻.....嗚..........
 後來我同阿姐都認為.....隊長做乜要做一個咁既 announement.....佢唔做, 我地唔洗煩多樣野.....

原本夜晚8 點幾就到泗水, 但最後搞到成10 點先到, 去到酒店都成11 點啦......打算叫room service 啦....點知大部分11 點就close 左.....嗚.........
 
最後我都係打左個電話, 問佢地仲有d乜野可以食.....叫了個club sandwiches 算數........

到左第2 日.....我睇住間房個鐘做人.....點知間房個鐘係遲左成 10 分鐘??????
我知道既時候, 仲有5 分鐘就夠鐘....立即飛落去啦......我落到去時, 仲遲過隊長落黎, 仲要紫哥打算打電話去我間房添.....真係瘀..............
 一切都未完...........回程, 老總竟然走落黎......搞到我地好大壓力.....其實咁都唔緊要.....但最唔鍾意就係佢既行為.....首先, 佢一行落黎economy class, 就立即叫我上business class 拎d towel .....我心諗...你頭先唔係係business class 落黎咩, 點解你自己唔拎, 特登落到黎叫我去前面拎.....佢叫到, 咁我上去拎啦....但因為今日前面business class full load, 當時大家都好忙做service.....仲要我入去時, 阿姐唔小心跌左個飽, 所以我問佢拎towel 時, 佢好惡咁話: " 冇呀...今日full load, spare 唔到俾你地......." 見到佢黑哂面, 我都立即走....但又點同老總解釋呢? 過左一陣, 可能老總見到我冇拎towel 返黎, 梗係覺得我辦事不力, 於是就叫左我partner 去前面拎, 我立即同我partner 講千祈唔好去前面拎啦....人地都黑哂面....未知死咩....於是我又搵阿姐求救.....阿姐說: " 等我黎!!!!" 最後阿姐係成功拎左d towel 落黎...實情係...阿姐上左去拎towel, 前面紅姐話: " 我頭先已經同你d crew 講唔夠用....spare 唔到俾你地..." 我阿姐說: "係老總要...." 前面紅姐立即爆粗.....哈哈哈哈!!!!
 
 其後, 老總真係永遠都企係 door 4 睇住我地做service....幫都冇幫過我地手, 只係指手劃腳, 點到阿姐死死下.....這令到我地同阿姐都好唔鍾意老總....

我地俾老總點完一輪後, 又要我做duty free 的時候, 點知又俾我遇到一個麻煩客人....我同佢confirm 左幾次都係買那個item....點知佢買完半個鐘後, 竟然同我地既同事講我俾錯items 佢......唉..........仲要俾我發覺佢係拆哂d 盒先要 refund.......
就係咁.....班機就完左.....那一刻真係好想快d 返屋企......
我抱住成肚氣咁上巴士, 點知, 都未掃張八達通卡, 就俾一個女人打尖.....咁都算....我上到車....我將行李放係近司機位既 rack 內....當時除左司機位附近那個rack 外, 樓梯後面仲有位放行李的......我放好行李後...諗住係下層搵位坐.....點知冇乜位, 我就轉身打算去上層, 點知俾我見到有個男人拎住我既行李, 而另一個男人放緊佢好巨型既行李係我原先放既位置上.....那一刻....我說: "你做乜拎住我件行李?" 那男人答: " 因為我要放呢件野....", 我問: "咁你放完你件野, 你打算將我既行李放去邊呢?" 根本佢地放完佢地既行李, 已經再放唔到我件行李, 我指住樓梯後面既rack 說: "點解個度咁多位你唔放, 係要放我放既位置呢?" 兩個男人呆左......我再說: "唔該俾返我件行李俾我....", 我拎完, 只好放係樓梯後面既rack 上.....再走到上層去.......唔知點解....個一刻, 真係覺得極之唔開心......點解今日我EQ 低左咁多既?
終於返到屋企......仲未黑完............打開電腦.......電腦有病毒.........我的心沉下去.............................

No comments:

Post a Comment