26 March 2009

第 400 次飛行

2009.03.23 to 26
第 400 次飛行

終於到了第400 次飛行.....
 
累積的經驗越來越多了........

這次來回悉尼的航機, 都只係得around 100-120 位客人......加上一位很勤力的阿姐....同埋另外3 位同事, 整體上service 都很順利.....(雖然回程有 complain...但那是一位好無理取鬧from delhi 既男人....真不明白, 這個民族真係很喜歡complain .....有同事說, 印度客人時時覺得我地不喜歡他們, 但他們又有沒有想過點解佢地那麼令我地不喜歡呢?)
 
幸好, 呢班機上有一位好support crew 既老總.....所以所有complain 都不是問題吧....

回程, 學到多一樣東西.....話說係 1st group 休息緊的時候....有人係 洗手間嘔了, 嘔左係個sink度, 有好心的客人走入來告訴我與同事e....於是我地兩位去睇下....同事e 一見到係 sink 內的橙色嘔吐物, 顯出噁心的表情, 我見到個堆嘔吐物....可能之前更肉酸既都見過, 所以覺得今次呢d 可以接受....同事e 覺得好臭, 我反而聞唔到.....老總說可以block 左洗手間...反正仲有4 個洗手間...又不是full load, 不過同事e 說可以清理.....於是她取了 heavy duty kit....呢個kit 我之前用過....但內裡有隻 powder 我倒未用過......那是一種用黎solidify d 嘔吐物的powder 黎....同事e 一邊講教, 我一邊照做......果然好有效, 凝結後, 再用卡紙接左個紙剷剷起d 嘔吐物......到同事e check 埋其他洗手間後, 我自己一個幾乎已經搞掂哂個埋污漕野....唔知過左幾耐, 清理完回到 galley....見到都仲有成個鐘先到自己rest....好眼訓.....zzzz.....
不過如果唔係同事e 同老總講可以清理的話, 我估我係會block 左個洗手間....哈........

No comments:

Post a Comment