8 March 2009

挑戰EQ

2009.03.07 to 08
第 397 次飛行

曼谷機後既第2 天, 又要一早起身operate 去新德里 - New Delhi.......
班機, 勁辛苦, 我覺得同bombay 相比, 呢班機真係辛苦好多.....係度挑戰緊我既EQ.....
去個程 , 5 個半鐘....由boarding 個一刻起, 展開鬥智既序幕....
記得既事件有以下幾個.....
Boarding --> Take off 後
boarding 時, 已經有幾個party 話要調位, 幾經辛苦, 我終於滿足哂佢地既意願.....當我沾沾自喜時,  難題就黎....... 59 k個indian 女人話佢個電視唔work, 咁我記得on ground check 既時候已經係唔work, 只係因為boarding 太忙, 我根本冇時間去理會, 由於loading 有230 個客, 仲有30 幾個位剩, 我就話我起飛之後嘗試幫佢調位, 咁59 h 係佢個女黎, 佢地想一齊調, 咁我覺得問題不大, 而我都可以理解.....
起飛後, 我見到佢地斜對面 59 g 有位日本人坐左係度, 而f 位係冇人, 而我都得到日本人既同意調去 59 h, 咁那對母女調去 59 f,g, 就一天都光哂, 咁難得人地又肯幫手, 點知呢個時候, 個媽媽先同我講佢想要返窗口位.....咁我話, window seat 應該全部都有人occupied 左, 加上佢地要兩個一齊調, 所以機會好微, 但佢係都要我去check, 咁好啦....做個樣俾你睇, 我去check 吧.....當時成個e/y 得 35k 同 70 k 係自己一個人坐, 我同35 k 既indian 傾過, 但佢唔肯調, 咁我就問對母女如果調去 70 hk 坐好唔好, 點知佢地又話唔想調到咁後, 要調, 一定要調前d.....我心諗, 真係煩.....嬲嬲地, 我用英文同媽媽講:  你覺得睇電視重要d 定係要個window seat 重要d?? 如果你覺得最緊要有電視睇, 我一定可以幫到你, 但如果你又要睇電視, 又要window seat, 我保證唔到我搵到, 事實我係問過哂d 客, 但佢地唔肯..... 唉, 我心諗, 又要睇電視, 又要坐窗口位, 又要坐前d, 又要一齊調, 我點滿足哂你咁多個願望呀????? 我講完, 個媽媽終於彈左句: " i dont want to change now! just give me sth, e.g voucher!!!" 哈! 你終於講出你心底話....
 
我回答:" i cannot guarantee i can give u the vouchers cuz this is not my decision...also i did give you some choices, however u didn't take it....anyway, i will let my supervisor know...." 之後我回到 galley....

其實起飛前我已經同阿姐講過一次, 但起飛後我都搞唔掂個客, 我只好如實告訴阿姐成件事, 阿姐就幫我再同個客講.....其實同我講既野都係一樣, 都係唔得, 當時個客已經好左少少, 仲識笑笑口, 阿姐話其實佢只係想get more attention....但點都要同老總講, 老總竟然真係走去俾voucher 佢.... 我同阿姐都覺得根本唔需要俾voucher 佢...班機又唔係full, 我地又唔係冇俾options 佢, 係佢自己唔take....最後阿姐同我講, 早知結果係咁, 我地唔洗哂咁多口水幫個客調位.....
After meal service
又係 duty free 時間, 有個indian 男人一早就俾左order 要買3 支 black label 同埋 一支 Chivas Regal, 但我成個cart 都只係得兩支 black label.... 於是我如實咁同佢講, 個男人係想買滿1000 蚊有 10 % discount, 因為少左支 black label, 所以唔夠 1000 蚊, 咁佢問我點解, 咁我提議叫佢買其他野....佢就話買多支 Chivas Regal, 可惜我都係得一支, 之後佢就話:" it's not my fault!", 我唔抵得佢咁得戚, 我說: " it's not my fault either..." 我諗佢估唔到我咁回答佢, 於是佢反問我買乜, 呢個時候, 同事a經過, 見到我有困難, 於是就幫手提議個客買支blue label, 但個客話貴, 咁我話不如買 vsop 啦.....佢又話佢唔飲 vsop...之後講講下, 佢話我地公司應該寫到明話d 貨有限...blahblahblah, 咁同事a 真係走去掀本 duty free 書既最後一版, 俾佢睇個句: " due to storage limitations, we apologise if any item is out of stock" 點知個男人仲要"咬" 話d 字眼唔o岩....仲要話我地點解要迫佢買野.....我與同事a 聽完後, 都好氣.....
我只好沉住氣同佢講, 因為你想買滿1000 蚊有 10 % discount, 所以我地只係俾個"提議"你可以買乜野就夠 1000 蚊, 而唔係"迫" 你買野....若果你係覺得我地"迫"你, 你可以選擇唔買........我咁講完, 佢最後係買左一支 vsop, 湊夠 1000 蚊....我仲同佢講....其實仲有其他客order 左你想要既items, 我見係你自留返俾你咋........之後個客就懶係好咁thank you 我.....我心諗, 早知你咁煩, 我賣俾其他人好過.....

1 1/2 hour before landing
我去行一轉做 collection, 行到 35 g 身邊既時間, 個indian 竟然踢隻杯出去條 aisle 要我收左去....有冇搞錯????佢當我係乜? 係狗呀??? 就算我係佢工人, 佢都唔應該咁樣踢隻杯出黎要我係地上執返上黎...我指住隻杯同佢講: "would u pls pick it up for me????" 個男人死死氣氣執返上黎, 我先順返條氣.........
call light 不斷.....水飲完一杯又一杯, 飲到landing 時, d 杯幾乎冇哂.....好恐怖............
終於到左德里, 係時候叉足電, 準備回港..........
回程, 客既數目都係同黎個程差唔多.....又遇到兩件事....
46 HK
係 meal service 時, 呢對couple兩位都要 non-veg meal, 咁當時我只係得一個chix with rice, 咁我係有問過其中一位介唔介意食 veg meal....點知個男人就話個女人唔食得veg, 食左唔知會有乜野事, 我心諗, 我從來都冇聽過有人話食veg 會有事....分明係藉口.....不過算, 既然客人咁樣講, 我只可以信同埋諗辦法, 我禮貌地叫佢地等一陣, 我會去check 其他同事有冇non-veg meal.....於是我就打算拎左我僅餘既chix with rice 俾坐 window seat 既女人, 點知個男人一手接左我個tray 放係佢自己面前打算食....基於當時我已經知道冇乜 non-veg meal, 所以我係極之想俾左位女仕先.....見到個男人咁....我就叫佢不如俾左位女仕食先.....我轉頭拎個non veg meal 俾男人, 點知男人意思話我轉頭拎個non-veg 俾位女仕米得囉! 唉...一d 男人風度都冇....
 於是我同佢講, 因為我唔肯定仲有冇non-veg meal, 加上你說你女朋友唔食得veg meal, 所以麻煩你俾個non-veg meal 俾佢先....但個男人都唔係太肯, 最後冇辦法下, 我諗到咁樣同佢講....as a gentleman, 你係唔係應該俾身邊位女仕食先呢?  係米呢? 我講完, 係你自己樣衰咋.....唔關我事....

44 HK
又係一對indian夫婦, 當時我手頭上已經冇哂 non-veg meal, 我叫44 HK 等一等, 我會去check 下其他同事有冇non-veg 既 main course, 點知個男人就開口鬧成日short of stuffs....咁我再解釋, 唔係冇,只係我去其他同事個cart 拎main course, 老婆都話ok ,冇問題, 但老公仲係咁鬧鬧鬧....好萌塞....仲係咁話我唔俾meal 佢, 迫佢食 veg meal 咁....於是我同佢講: pls listen to me... i didnt say i don't have non-veg meal for you, i just say i didn't have the non-veg meal inside my cart right now, and i m going to check with the other 3 carts... I don't have it right now, it doesn't mean I will not give it to u and force you to take the veg meal. I just need time to check.....so do u understand now?  我講完,老婆立即說yes, 又叫佢老公收口...." so pls do not misunderstand me, thank you..." 阿姐係對面aisle 見到咁樣, 立即走過黎問做乜事....我而家諗返起, 相信當時我既面色應該都幾難睇.......我約略同阿姐講過下, 就幫個d 客搵non-veg meal, 我都算幾好彩, 最後個個都有 choice........唔知阿姐會唔會覺得我對個客唔好呢?  不過我只係想糾正返個客既諗法.......
佢地真係好煩, 我地講乜, 佢地都問why, 我地解釋完, 佢地又會 argue 一餐, 拗到冇得拗都會再搵d野黎拗, 我覺得佢地好討厭.....
做完第一個service, 我地阿姐都覺得好頭痛, 因為我地兩個根本都用盡哂個腦去見招拆招.....扯到個腦太行.......
回程4 個半鐘, call light 同去個程一樣, 冇停過, d 新女好勤力, 成日撲出去應, 但呢d call light 係 never ends....我成日叫我partner...take your time...既然d call light 永遠都應唔哂, 咁何必 chur 到自己咁行呢?
 
黎個程就差唔多冇哂杯....回程去到3 個鐘.....成架飛機已經冇哂水......要開動一支支大水....不過就再冇熱飲供應........但call light 依然不斷............
到captain 做descent accouncement 時, 我地後面galley 既 crew 都拍哂手叫好.........
離開aircraft 時, 感覺簡直好似由地獄爬返上黎咁................重獲新生.........
只得一日假抖, 實在是有點不夠..........

No comments:

Post a Comment