29 March 2009

第 401 次飛行

2009.03.28 to 29

第 401 次飛行
這是一班經台北去日本福崗的航班上....

這次係商務客艙工作, 最辛苦應該係台北來回兩程...因為有成半個zone 都係upgrade 客....


第一個難題就係唔夠台灣報紙....縱使我地商務客艙已經keep 起左好幾份 台灣報紙給很需要看報紙的乘客, 但最後依然都係唔夠......有一個男的...問他看什麼台灣報紙又不說出來....到我走去同另一pair 朋友 (一人睇緊一份自由時報), 問他們介唔介意share 一份睇住先....咁就有一份 extra 給"再沒有報紙就要complain " 的男乘客....點知俾佢的時候, 佢竟然同我講唔要呢份..... 諗左一陣....嘗試去經濟客艙睇下有冇同事好像我們商務客艙一樣又係預先keep 定幾份, 給" 有需要看報紙的" 的乘客....竟然仲有另外兩款報紙剩......好好彩咁解決到個問題......


自公司做左個service flow 後, 這是我第一次係 330 的機上用 foodcart 派tray....不過由於空中巴士的galley 真係太細, 泊左兩架foodcart 同兩架trolley 係galley 內....我地5 人完全冇位企.... 加上有同事喜歡係 cabin 收完野, 回到galley 就咁放d 野係 galley top, 冇放返入 original stowage....搞到成個galley 都係東西.....再加上...紫姐本來說好了的 service flow....點知出第2 架trolley 時, 改變左方向, 又冇通知聲, 一支箭咁標左出去, 令到我係有點措手不及..... 所以第一程真係十分混亂....................

回程...得到去個程的經驗.....雖然都係full load, 但好了很多......只係紅姐同紫姐係傾緊 service flow 的時候意見分歧.....而我可以做到既就係紫姐做乜, 我做乜...紫姐做邊一條 aisle, 我就要做另一邊....(因為可能佢又隨時轉, 我唔會知...)而galley 都冇咁混亂........唔再理邊個亂放野係 galley 內, 總之見野就收, 見垃圾就丟丟丟......

班機總算無驚無險咁完成.....明天又是另一個挑戰.........

No comments:

Post a Comment