1 March 2009

唔阻你地

2009.02.26 to 03.01
第 394 次飛行

很多時去澳洲, 到某個時間, 氣流總係特別勁.....
但今次呢班機, 去個程, 整班機都好"鄧".....最厲害係中段去到尾段個時......
中段時候....老總去左休息, 由紫姐暫時代替佢既工作, 紫姐係有不穩定氣流時落黎check cabin, 仲叫我地坐低.....
佢係機尾door 4 既位置見到d 客唔理自己既危險, 仲起身去door 3 既洗手間, 於是就叫我坐係door 3 既 crew seat, 停止d 客去洗手間.....
其實我唔係太鍾意咁做....因為我知叫完都係冇人會聽我支笛, 不過又係職責所在....
結果我就坐左係door 3.....有對母女走過黎, 我阻止佢去洗手間, 但佢話佢個女唔忍得....我只好叫佢小心d....之後有幾位大人又要去洗手間, 都係阻止唔到.....我開始覺得自己廢廢地....
坐係我對面個鬼佬, 都想去洗手間, 但我話唔可以, 於是佢乖乖咁坐係度, 但就不斷見到我阻止唔到其他客, 亦睇住一個個客去洗手間, 個個都話自己唔忍得..........
忍一陣都唔得, 忽然諗起自己好多時返工, 要忍成幾個鐘頭先有得去一次洗手間......仲要忍受你地既脾氣......
最後....係door 3 坐左一陣, 我決定回到door 4.....冇眼睇, 衰d 講句, 你地想去死, 我唔阻你地.....good luck....

No comments:

Post a Comment