6 March 2009

聯合國

2009.03.05 to 06
第 396 次飛行

這次做完3 個sector 既 曼谷 overnight....
頭一天那兩程, 都不是大問題, 因為只得around 200 個客, 人手又夠, 加上中間個班shuttle個service 簡單左好多.....終於唔洗再派雪糕......太好了....
回程, 有crew change 既關係, 有好多crew 離開了我地去了另一班機, 而新加入既就係剛剛係 training school 出黎既3 位 thai based crew........
而回程, 簡直係地獄...........
首先, 因為那3 位thai based crew 係新人, 今次大慨係佢地既第3,4 水, 同埋佢地o岩o岩做, 只係可以係economy class 做, 而呢架機既 economy class 只得4 位bc, 咁3 位係新人+ 一個我.....老總知道這個情況後, service 主動落到economy class 同我地一齊做meal service.....仲同我去2 man cart.....(老總話唔同對面aisle 既新人做2 man cart, 怕嚇親佢, 咁我話: "你同我一齊出cart, 我都好驚啊!!!!" 哈哈哈!!!) anyway, 我實在很多謝你.....
meal service 正式開始, 我地4 位bc, 兩位阿姐, 同埋老總著哂 turbo 做野.....可惜有時想快都唔得.....回程成個聯合國咁.....有同胞們, 有第一次出國玩既泰國團.....有一團類似運動員既伊朗人.....仲有日本人....泰國華僑, 同埋唔知係邊個國家黎既鬼佬鬼婆們......等等.......相信最慘就係....大部分人都唔識講英文......佢又唔明我講乜, 我又唔明佢地既語言........有些人又要食多個main course, 有d 人要3,4,5,6 杯drink.....但當時我地連service 都未做完......幾經辛苦先見到自己既 partner.....真係做到癲左........連自己既笑容都冇哂...........
隊長做緊descent announcement 時, 孤菇仲好努力做緊 collection.......
而手上仲有一個鑽石貴客既order 一定要處理.........呢個時候, 我見到救星 - business 既同事........謝謝你, 令我可以抽身去完成餘下既工作......

終於到左香港........上前多謝老總時, 她問我係唔係好辛苦.....係....好辛苦.....仲好 hyper.....
 老總說佢會寫個report 講返今日班機.....根本空中巴士maximum 只可以有兩位new crew, 都唔知點解成日都俾3 個.....若果飛行時間長d, 有3 個都問題不大, 但呢班機都俾3 個.......真係.....唉.......雖然係咁........但其實我覺得那3 位同事也不錯.........真係大家都辛苦哂.......

再諗下佢地成日都做香港 - 曼谷, 曼谷 - 斯里蘭卡, 曼谷 - 卡拉奇......其實都幾辛苦下...........

雖然是辛苦, 但我冇後悔過換左這班機.............
 

No comments:

Post a Comment