18 March 2009

有點討厭...

2009.03.14 to 18
第 399 次飛行

前往法蘭克福既機上, 孤菇與同事w 一齊做緊第1餐meal service....大慨做緊第2 行時, 我見到阿姐c 由遠遠的 business class 走到機尾, 亦即係我所在的位置, 給了我一張 inflight sales order form...她說會代替我做service, 而我就要立即做左呢個order, 因為個客想立即用佢所order 既其中一樣東西 - earphones...當時見到阿姐c 的眼神, 就知道佢都唔想為難我, 可想而知, 應該個客都係度為難緊阿姐c.....
係galley 執好3 件items, 就上左business class....個客睇完, 好開心立即俾張信用卡我....而佢亦都係marco polo club diamond card member, 俾埋張會員卡我去碌就會有埋積分....點知唔accept, 再望望佢張卡, 原來今年 2 月已經 expire 左, 於是問佢係唔係應該有另一張新既會員卡....點知佢既答案係佢而家唔再係鑽石會員, 係金卡會員, 但張卡的number 都係一樣, 叫我照個number 入返分就得...... 我同佢解釋, 一黎佢張鑽石卡過左期所以我碌唔到, 二黎部機唔俾我就咁打個number 落去, 而係一定要碌張卡先接受, 所以我先需要拎佢新個張卡.....但佢依然都係唔肯拎新個張卡出黎.....但就係都要我幫佢入積分.....
最後因為我仲趕住回去做埋個service, 唔想再同個客係度糾纏, 於是我用左另一個方法嘗試幫佢儲積分, 不過就唔 guarantee....我都唔明, 佢明明係有個張新卡係手, 點解係都唔俾我呢? 唔通佢接受唔到自己俾公司 downgrade 左?
回程....派第一餐的時候.....46 G 既中國籍男仕得不到佢想食既 beef with rice.....之後就梗係鬼哂咁嘈.....唔知佢嘈左幾耐....阿姐5 就係business class 拎左個beef with rice 俾佢.....佢竟然得戚地同佢d 朋友講: "你地睇下? 一嘈就乜野都有架啦~~! " 反而佢d 朋友冇choice 完全冇介意過......
這件小事, 令成機的crew 都知道左....每次d crew 經過, 都會特登望下46 G 既客人係乜野樣....其實冇choice , 我地空服絕對都唔想發生....你嘈我地都明白, 不過咁得戚真係好要不得....仲令人覺得討厭啊!
 

No comments:

Post a Comment