15 November 2009

第 443 次飛行

2009.11.13 to 15
第 443 次飛行

忙了差不多一整個月既印度機, 係時候要停一停....
這次唔再去印度, 而係前往巴林 (Bahrain)....
我對這個地方認識一d 都冇....我甚至係做左呢份工先知有呢個地方....
我只知道的是....班機好好做....今次我仲要係 flexi crew, 只係需要做一個sector, 仲要呢個sector 9 個鐘既飛行時間, 我只係需要做6 個鐘頭....實在太好....
是時候好好享受一下.....
而其他機組人員去 bahrain 好似當左自己去度假咁, 工作既時候大家已經相約去到目的地, 做什麼, 玩什麼....結果搞個大型聚會.....
不過我沒有去....一黎我比大部分既機組人員早一天回港, 二黎近來不想出席那麼多人既聚會.......
我話唔去唔飲唔玩....同事紛紛問唔解唔去唔飲唔玩....咁我重覆又重覆說著點解唔去唔飲唔玩....
結果我只係跟他們去吃個lunch....
很久都未試過差不多成set crew 齊娃娃出去食飯, 連的士都要分4 架坐.....
不過我十分唔欣賞當地既的士司機......明明講好左價錢, 的士司機又出爾反爾.....搞到有些同事(包括自己) 上左的士, 又要落的士....再上的士, 又落的士.....真係煩.....點解想坐的士出去食個飯都咁鬼麻煩....如果事情係香港發生....劉華既金句又會再出現: "今時今日咁既服務態度點得架...."
明明由上車到落車5 分鐘既車程, 結果搞左成半個鐘先到飯店......
這餐飯, 很滿足, 但心境不太愉快.....
回程....不用工作....做了乘客.....陶醉於電影中....睡夢中....只是坐係洗手間同 galley 隔離既座位並不是太好受.....但我還要求什麼呢? 這樣的座位, 已經很好.....
還有還有, 今次終於有機會去睇"起飛".....有機會的話, 我想看多幾次......今次, 覺得有d 美中不足.....總係覺得還欠些什麼.....
終於回港.....只係走了三日, 香港既天氣忽然凍得好快......
大家都要小心身體........

 

No comments:

Post a Comment