6 November 2009

Incredible Indian III

2009.11.03 to 06
第 441 次飛行

一日假後, 就踏上前往曼谷及卡拉奇既行程....
其實而家回想起, 總括黎講, 整班機, 都算唔錯....
唯獨是第一天: 香港 - 曼谷呢程....很辛苦, 很辛苦.....
其實到飛的那天, 我先記起這班香港-->曼谷既機, 終點站係孟買.......咁即係....機上將會又出現大量印度人....
果然....飛機都未起飛....係同一時間就已經發生了大大小小既問題....
首先, 我見到同事C 為左幾位印度人一上機就要調位既事煩惱著.....其實乘客要調位唔係問題, 不過如果乘客調位調到令同事C 用哂雙手按住頭腦做SHOW 咁(我唔知點形容同事C當時既情況,但我見到佢既行動只係知道佢被煩死...) , 仲要地勤上黎喝那幾位印度人立即坐低, 連坐係印度人側邊既華人都說: "坐兩個幾鐘頭機者, 洗唔洗煩成咁呀?", 可想而知, 那幾位印度人真係好煩, 不過我並唔係當事人, 所以詳情不能透露吧...
期後, 我親眼望到另一同事K企係座位既腳踏上, 準備關上放滿行李既行李櫃, 點知忽然"砰"既一聲, 腳踏連人趺左落地.....當時我打算去看看同事K...點知又發生了另一件事....
乘客A 上機對我說: "我拎左朋友(乘客B) 既登機證上機, 但朋友仲係出面, 你可唔可以將呢張登機證拎返出去閘口俾我朋友呀?", 隨即乘客A 就俾左乘客B 既登機證俾我...於是我就拎左出去閘口俾已經唔識笑既地勤人員.....但地勤對我說: "我地要睇埋乘客B 既護照喎!", 那刻我先知乘客A連佢朋友既護照都拎埋.....於是我同地勤講我返去拎護照吧....地勤說: "要快D 囉, 因為就CLOSE DOOR...", 然後我又跑跑跑, 跑返去經濟客艙....
最後我成功拎到乘客B 既護照, 準備出機門時, 我已經見到地勤係機門度....起初我仲以為地勤係度等緊我添....但原來唔係.....地勤黎到機門既原因係同事K跌到之後, 有隻腳麻痺同埋冇知覺....所以可能要OFFLOAD 佢....搞左一大輪, 連MEDLINK都CALL 埋, 最後決定讓同事K 離開機艙......就係咁, 我地少了一位同事工作.....
 
同事K 真係好傷...佢一定好痛.....

機門終於關了, 準備起飛.....點知呢個時候,  一位坐 42E 既印度人叫我埋去, 語氣不好地問我: "WHERE CAN I PLACE MY FEET?", 原來佢坐既 42E 座位前面有個SEAT BOX 頂住左, 搞到佢雙腳唔能夠完全伸展....咁我只好解釋SEAT BOX 既用途同埋我根本唔可以拎走(因為已經FIX 死左係個度), 如果佢想調位, 我可以盡量幫佢搵吧, 又或者睇下有冇其他乘客肯調......說完後, 我就回到自己崗位準備起飛....
這位印度人係同女朋友/老婆一齊TRAVEL, 而佢女朋友係坐D 位, D位前面係冇SEAT BOX 的, 當時我心諗:"你同你女朋友調位米得囉...."(後來有人同個客提出過, 但印度人說: "我女朋友唔可以同其他男人坐...因為G 位係男人, 所以女朋友唔坐得E 位...)
起飛後, 我同印度人講: "等一陣安全帶燈號熄左, 我帶你去望望新既座位, 你再決定調唔調..." 點知佢同我講: "MY MOM IS SEATING AT BUSINESS CLASS, CAN I SEE HER NOW?", 呢個時候, 我已經覺得佢有D 問題....俾我既感覺係...佢想搏坐BUSINESS CLASS....
這件事我有同阿姐匯報, 而呢位印度人又係未起飛時已經煩到阿姐.....當起飛後阿姐同個客傾時, 印度人真係想我地UPGRADE 佢坐J, 又話佢阿媽o岩o岩出院, 所以買BUSINESS CLASS 既位俾阿媽坐, 阿姐就話可以幫佢CHECK 下UPGRADE 既價錢, 但印度人聽完後覺得個價錢好唔REASONABLE....咁阿姐其後又解釋其實如果個客一早想同佢阿媽坐BUSINESS CLASS, 應該CHECK IN 既時候就問地勤....(擺到明個客而家先問, 一定係想搏我地UPGRADE 吧...), 個客又扮哂野話佢知道佢自己應該一早問既.....blahblahblah.....
其後, 老總黎左同個客傾計....個客講哂佢成個故事後, 老總搵到破綻...老總發現呢位坐 42E 既印度人原本唔係坐呢個位, 印度人係想同D 位既女朋友坐, 所以先同某客人調左位而最後坐左42E....咁老總既意思係: "因為你調左位, 所以而家有個SEAT BOX 係你座位面前...." 就係咁, 解決左件事.....
從呢件事, 我覺得應該向老總多多學習.....無論個客係乜野人物都好, 總之佢係俾左錢買經濟客艙座位就係坐經濟客艙.....就正如我上班機bombay 咁...其實一開始, 個客根本就講大話(佢話自己等左成半個鐘都冇人應call light), 而我又冇做錯....所以根本唔應該俾 business class 既almonds 俾佢....可惜....每個人既做法都唔同.....我做細既....一日未升....都要請示上級既意思.....雖然有時我都唔完全認同上級既做法, 不過呢一刻我可以做到既就係....引以為鑑, 同埋做好自己既本份............
公司成日叫我地 'NEVER SAY "NO" TO THE PAX', 但有時, 我地應該say 'NO'.......或者我地應該學下點婉轉地去say "NO".....
最後,我衷心希望同事K 隻腳快D 好返.....

No comments:

Post a Comment